Sori mutta renkaat ei auta tässä tapauksessa merkittävästi tai ei yhtään vetelyyn. Nää vehkeet vaan vetelee sitä kun tehoa on yli 250hp. Ratkaisuna merkin (ford feat revonuckle) tai vetotavan vaihto, tai sitten jerkkua käsivarsiin että jaksat pidellä paremmin ratista.
f-19 kirjoitti:Sori mutta renkaat ei auta tässä tapauksessa merkittävästi tai ei yhtään vetelyyn. Nää vehkeet vaan vetelee sitä kun tehoa on yli 250hp. Ratkaisuna merkin (ford feat revonuckle) tai vetotavan vaihto, tai sitten jerkkua käsivarsiin että jaksat pidellä paremmin ratista.
Mikä vesilaippa vuotaa?
Revonucklea joo kehiin vaan!
Kun ei oo nyt lohkolämmitintä niin se korvattiin metallisella laipalla.
Takapuskurin sivukiinnikkeet tehty ja nyt myös kuidutettuna paikoilleen.
Hiontaa tämän jälkeen taas pirusti, hop!
Piti testata samalla moottoritiellä miten tuo kiihtyy.
Märkä keli tosiaan, mutta ei sutinut eli liian vähän tehoa siis.
Kun piti 3-vaihteella vauhtia 78km/h ja tuppas sinne 122km/h meni aikaa 3.9sec.
Aah tuota loputonta hiontaa! Hyvinhän se tuntuu kulkevan Oma Satku vetää myös melkeen samoja aikoja (4.0sek), mutta joutuu vaihtamaan kolmoselta neloselle satasen kohdalla ettei vedä ihan laihalle... on se kai siinä mielessä ihan hyvä aika kun vaihteen vaihto välissä..?
Tarttis tosiaan itsekin jotain lisärikastusta tai jotain kovemmille ahdoille... Miten sen sitten toteuttaisi niin asia erikseen.. Mitään uutta moottorinohjausta en välttämättä jaksa harkita vaikka se helpottaisi asiaa kummasti
No ohan tuo sulla sitten todella hyvin kohdilleen, koska itsellä 4-lovinen laatikko että tuon kolmosen kanssa päästään aika lujaa menemään
Sun pitää rakentaa köyhän miehen rikastusta, mikrokytkin kaasupolkimen taakse tai läppäkoteloon ja tyhjäkäyntisuuttimen(joka löytyy ainakin k-jeteistä) tilalle yksi rikastussuutin.
Satkun läppäkoteloissa kun löytyy se tyhjä laippa jos ei suutinta ole.
Joo, maalari pisti viestiä, et toi lasikuituinen etupuskuri on aika toivoton, mutta katotaan mitä tuleman pitää.
Sumuvalon aukot oli niin mutkalla, että olis vaatinut 2kg ainakin pakkeli joten jätettiin ne pois kokonaan ja tehdään vaikka sitten uudestaan jos haluaa, koska tuosta nykyisestä puskurista on pakko ottaa talven aikana uusi kuitukopio, koska puskuria on jouduttu muokkaamaan aika tavalla vaikka kuvasta näyttää ehkä "hillityltä"
No nyt saa alkaa sit raivoamaan, että kuituinen airflow-kopio on pilattu korisarjaan sopivaksi!
Rupee näyttämään yli 3kg pakkeloinnin jälkeen tuolta. Maalarilla pientä kritiikkiä moisesta hommasta, kun joutuu hioo ja paklaa noin paljon, mutta onpa nyt hyvä tuosta ottaa sitten muotti kun rupee olemaan muodot noin hienosti kohdilleen.
Josko huomenna saisi fillerin niskaan ja saisi vajoa sitten viikonlopun yli?
Ohan tota puskuria nyt vähän enemmän tehty kun poistettu sumarin reiät, ei oo mitään orkkis pokkauksia puskurissa esim. ja levitetty lokarin kaarien kohdalla.
Siis sanoin jo monta sivua aikaisemmin, että niin käy että helmat ovat alempana kuin puskuri ja se oli tiedossa alun alkaen, en olisi saatu autoa valmiiksi tänä kesäksi, jos olisi joutunut puskuria pilkkomaan ja sovittelemaan alemmaksi.
Mennään tällä tää kesä ja talvella kuitukopioon voi muokata rauhassa ennen muottia.
Onhan siellä ne orkkiskiinnikkeet sekä vaahtoa ja sivuilla extra-kiinnikkeet.
Voishan tuoho puskurin alapuolelle heittää vaikka hiilari-lipan kesäksi, jos löytynee jostain sopivaa mutta epäilen.
Vai jää keula hampaattomaksi no säilyypähän ikuisuusprojektin status
Ei mitään hillaripaskaa, semmoset oli 2000-luvun härpäkkeitä.
Hyvä taas viisastella jälkikäteen, mutta mikset tee puskuria kerralla hyväksi? Tai eihän tää ole edes jälkikäteen kun puskuri ei ole pohjissa edes vielä? Nyt jos koskaan se ois fiksuin tehdä ni ei tarvii montaa kertaa muotittaa? Miksi oikoa nyt väkisin nyt että muka säästää vaivaa kun myöhemmin saa tehdä moninkertaisesti enemmän tämän säästön takia?
Siis pakko oli tämmötti tehdä, että vakio airflowsta muokkaamalla tehdä, koska tyhjästä tota olisi ollut paljon hankalempi tehdä. Kun tuo vielä tehdään ruiskulla hartsia ruiskuttamalla saadaan oikeasti paljon parempi pinta kun käsin laminoidessa, jos ymmärtänet tekniikan.
Tosta ei tierä vielä paunuuko keula yhtään enempää tuosta niin ei tiedä lopullista kohtaa mihin kohtaa puskurin alapinta jää.
Ja vois siis olla että tehdää loppujen lopuksi pelkällä lipalla tuo helmojen ja puskurin linjan kohdistus eikä halkaisemalla puskuria ja laskemalla se alemmaksi.