Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
pukkonen
"Ruisku"
Viestit: 139 Liittynyt: La Huhti 21, 2012 10:00
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja pukkonen » Ti Touko 15, 2012 21:42
Tänään sain askarreltua uuden polttoainepumpun paikalleen, DW200 kanssa piti hieman modailla, mutta ainakin auto lähti käyntiin eikä kuulunut enää pumpun suunnalta tuttua ujellusta
Koeajolle vasta loppuviikosta.
Lisäksi vaihdoin pari takalyhtyä, rek.kilven polttimot ja otin moottoriantennin irti piiskan vaihtoa varten.
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183 Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja t.t.j » Ke Touko 16, 2012 20:45
Aloin etsimään huonoja maadoituksia mutta löysin ranetuksia.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
pukkonen
"Ruisku"
Viestit: 139 Liittynyt: La Huhti 21, 2012 10:00
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja pukkonen » Ke Touko 16, 2012 21:23
Tänään sain penkit pestyä paineimurilla, p*skanruskeaa vettä tuli imurin täydeltä.
Moottoriantennin eli maailmanlopunkeksinnön sain korjailtua ja paikoilleen pienoisen säätämisen jälkeen. Taitaa tuo jopa toimia, ylösalas.
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5321 Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tobbana » To Touko 17, 2012 03:21
Fläsäytin trionicin, vituiksmän. Piikkirimat juottaen levylle ja perspanolla (bdm) softa sisään, toimii. :)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
lepisto89
"Aero"
Viestit: 445 Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 15:13
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja lepisto89 » To Touko 17, 2012 08:37
Aurauksen säädetty, putkistoa fiksailtu paremmin istuvaksi, uudet kumit, keulaa laskettu, raidetangonpäät vaihettu ja kaikkee pientä siinä ohella ---> Perse auki
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000 Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Nikke_M » To Touko 17, 2012 20:42
Avoon vaihdoin koiranluut ja tulpat, sekä vähän muutakin pientä fiksausta.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
tomeka
"Tuplakaasari"
Viestit: 56 Liittynyt: La Maalis 03, 2012 11:29
Viesti
Kirjoittaja tomeka » To Touko 17, 2012 21:57
BioPower päivitys + uudet tulpat, vesa67 nimimerkille iso kiitos!
Tankattu ekat etanolipolttoaineet ja hyvin tuntui toimivan 30km totutteluajossa. Vielä kun tulisi jokunen E85-polttoainetta tarjoava paikka lisää, vaikka Viitasaaren ja Joensuun ABC-asemat.. Onneksi täällä pikkukylässä Laukaassa saa etanolia jopa
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261 Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03
Viesti
Kirjoittaja dimebak » Pe Touko 18, 2012 15:44
Seoksen säätö Drive-innillä (olipahan paikka muuttunut sitten viime käynnin) ja Erikssonssilta hain "uuden" tunkin ja varoituskolmion.
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948 Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo
Viesti
Kirjoittaja 9000 automaatilla » Pe Touko 18, 2012 19:57
Pesin ja käytin keskikonsolin kokonaan irti että sain käppärin kahvan palkeen takaisin paikoilleen. Lisäksi pesin ikkunat sisäpuolelta.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
pukkonen
"Ruisku"
Viestit: 139 Liittynyt: La Huhti 21, 2012 10:00
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja pukkonen » Pe Touko 18, 2012 20:02
Käsijarrun säätöä ja alipaineletkujen päivitystä tänään illalla. Ja tuli tehtyä pieni koeajo holkkiremontin jäljiltä, autohan suorastaan parani
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2652 Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Viesti
Kirjoittaja ysitonnari93 » La Touko 19, 2012 05:51
Taidanpa käydä tankkaamassa siihen hiukan bensaa ja ajelen sillä koko viikonlopun naatiskellen
On tullut koko viikko rääkättyä itseään työmatkoilla Fordsonilla. Onneksi töissä saa naatiskella Scanialla
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3645 Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk
Viesti
Kirjoittaja saba90 » La Touko 19, 2012 15:02
Tonnaria yrittäny rakennella kasaan takaisin...Edellisen omistajan taidot huomioon ottaen on kyllä auton saanut pahasta pilalle..
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
JaHu
"Hirsch"
Viestit: 717 Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 17:15
Paikkakunta: Kuvansi
Viesti
Kirjoittaja JaHu » La Touko 19, 2012 17:52
"Talvi Saabin" pesin ja siivosin myyntiä varten, tosin ei se pitkään siistinä pysy, kiitos siitepölyn!
EX: Saab 9000 CDA 2.3 -90
EX: Saab 9000 CDEA 2.3t -95 Kesäpeli
EX: Saab 9000 CSEA 2.0t -95
EX: Saab 9-5 2.3TA -05 "Musti"
Saab 9-5 2.0t -03 "Sinikka"
Pölhökustaa
"Turbo"
Viestit: 250 Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Pölhökustaa » La Touko 19, 2012 19:45
Ilmansuodattimen vaihdoin.
Mazda 6 2.2TD HB 2011
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4244 Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne
Viesti
Kirjoittaja Mawerick » La Touko 19, 2012 20:17
En oo tehnyt taaskaan mitään, mutta vesa67 oli kuulemma saanut potun asennettua pommariin. Pitäis huomenna hakea vekotin kotiin.