
Vi**u vs S**tana
-
- "Turbo"
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Helmi 12, 2004 21:05
- Paikkakunta: Kuopio
Samanlainen Helium Haglöfs kun mulla!!!
Pitänee järkätä Saabisti- Fillaristi- kokoontumisajot johoskin...
Fillarin olemus kielii enemmän katukäytöstä, vai oletkos pessyt sitä??
Käykös kukaan Retki- foorumissa?
taitaa mennä todella off topic...

Fillarin olemus kielii enemmän katukäytöstä, vai oletkos pessyt sitä??
Käykös kukaan Retki- foorumissa?
taitaa mennä todella off topic...
#776
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Ainakin tuo topikin otsikko sopii pyöräilykeskusteluun kuin nenä poskelle. Aina kun ajamassa, tuo kommentti tulee tokaistua.Luonnonystävä kirjoitti:taitaa mennä todella off topic...
Mulla on kulkimena. Sunn Revolt, XT/LX/Cannondale/Coda-osasilla. Keulana ompi Marzhocchi Mx Comp ETA (105mm), jarruina Hayes HFX-9, 8" molemmissa päissä (huomaa keulan ja jarrujen koon mystinen ristiriita!)
Kuva ehkä joskus.
Joo, pyörää tulee pestyä kans. Pysyy osat paremmin kunnossa, kun ei ole kura kuluttamassa. Ja mulla toi pyörällä ajo on vähän mielialastakin kiinni; jos on hyvällä tuulella, käyn pitkän maantielenkin ja jos vituttaa, menen metsään rytyttämään ja hyppimään.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Turbo"
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Helmi 12, 2004 21:05
- Paikkakunta: Kuopio
Minä ajan kyllä mieluummin metsään kuin tiellä, siis jos puhutaan fillareista... Autolla on sitten just päinvastoin
. Mulla kalustona vanha Raleighin runko, jossa RST:n keula. Alkuperäistä on runko ja vanteet (!!!) vaikka on vedetty melko epätasaisiakin alustoja!! Toistuva suoraksi rihtaus pitää vanteet suorana. Kävitkös Tahko K120- reitillä kesällä? Vedettiin kerran ennen kisoja (tosin keväällä oli tarkoitus "kisailla", sitten kuntokuuri hieman petti...), oli melko rankkoja nousuja ja huimia laskuja!!!

#776
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Autot: 90 85 / 90i 85 / 96 64 Kulkimet: Commencal Meta 5.5, Volvo XC70 AWD D4 2014
Mitehnän tuo 16vuotta vanha tunturin poikien pyörä herkistyisi, jos sen varastosta kaivelisi.. kuljetti se sentään pari vuotta sitten lähibaariin ja sieltä poiskin..
Maastoon mulla on ihan eri vehkeet, se on aina se lähimpänä purkua oleva varaosakulkine. Kaksi viimeistä on vaan olleet pirulaiset pelkkiä kaasarivehkeitä(toinen vielä automaatilla!), mutta ihan samaan tyyliin niilläkin menee lepikko nurin kuin turbolla.. hieman vähemmän on vaan hauskaa.
Maastoon mulla on ihan eri vehkeet, se on aina se lähimpänä purkua oleva varaosakulkine. Kaksi viimeistä on vaan olleet pirulaiset pelkkiä kaasarivehkeitä(toinen vielä automaatilla!), mutta ihan samaan tyyliin niilläkin menee lepikko nurin kuin turbolla.. hieman vähemmän on vaan hauskaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Re: No joo...
9000 automaatilla kirjoitti:...kyllä sieltä yksi saatana jäi pois, olisiko ollut viimeinen... ,saatana![]()
![]()
minunki mielestä se viimenen saatana jäi kyllä pois.

ja fillarina mulla on bilteman Yosemite Cruiser

Viimeksi muokannut 99 GL, Ke Joulu 01, 2004 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Mulla on tuo pyörä vuoden -98 Tunturi Equillar, keulana on Answer Manitou Xvert TPC+ säädöllä (oliko joustoa nyt 110 vai 120mm, who cares?), osina on LX (vain kammet ja etuvaihtaja) ja loput XT:tä, edessä on XT:n levari 170mm kiekolla ja takana XT:n v-jarru CoolStopin punaisilla paloilla, vanteet on Mavicin, takana muistaakseni X555 ja edessä X316disc ja aivan ehdoton, penkkien penkkinä on F:z:k Nisene ja stonga on clubRoostin sportti. Penkkiä tilatessa totesin itselle, että jos se maksaa 78€ niin sen on pakko olla hyvä, ja hyvähän se on ollut. Alkuperäisiä osia on runko, etunapa, etuvaihtaja, ohjainkannatin ja penkinputki 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Pitänee mainita, että minulla on 1992 Honda CR250R. Sehän on melkein sama kuin joku munamankeli, paitsi paremmat jarrut, jousitus, suorituskyky ja kovempi ääni.
-tuomas-

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Hoh, jopas eksy offtopiciintuomas kirjoitti:Pitänee mainita, että minulla on 1992 Honda CR250R. Sehän on melkein sama kuin joku munamankeli, paitsi paremmat jarrut, jousitus, suorituskyky ja kovempi ääni.![]()
-tuomas-

STCF #3
No, kun kerran aiheeseen eksyttiin... Tuota Ridefreen foorumia ei tällä hetkellä tule kauheesti luettua, lieneekö siirtyminen tänne aiheuttanut jotain? Keskustelun taso ei aina päätä huimaa. Fillarilehden foorumia tulee myös seurailtua.
Ajovälineitä kellarista löytyy muutama, -84 Vintage Colnago Nuovo Mexico Campan Super Recordilla, -95(-96) Ibis Mojo sen ajan osilla, Norco Team DH -02 ja Santa Cruz Heckler -00(myynnissä runkosettinä). Viimeksi mainitun tilalle on tulossa Turnerin Burner XC konkeli.
Opiskeluaikoina Helsingissä pyörin jonkin verran cruiseissa, kun oppi vähän ajamaankin. Nyt on ollut rauhallisempaa etenkin tuon alamäkipuolen kanssa, kun täällä on niin tasasta. Kotopuolessa käydessä voi onneksi poiketa Vuokatissa.
Matti
Ajovälineitä kellarista löytyy muutama, -84 Vintage Colnago Nuovo Mexico Campan Super Recordilla, -95(-96) Ibis Mojo sen ajan osilla, Norco Team DH -02 ja Santa Cruz Heckler -00(myynnissä runkosettinä). Viimeksi mainitun tilalle on tulossa Turnerin Burner XC konkeli.
Opiskeluaikoina Helsingissä pyörin jonkin verran cruiseissa, kun oppi vähän ajamaankin. Nyt on ollut rauhallisempaa etenkin tuon alamäkipuolen kanssa, kun täällä on niin tasasta. Kotopuolessa käydessä voi onneksi poiketa Vuokatissa.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki