Rabb&Co Vaasassa?

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Jipo
"Viggen"

Rabb&Co Vaasassa?

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Onko kukaan kokemuksia tällaista korjaamosta. He houltavat melkein aina Saabbeja. Yks Rabb on myöskin klubilainen ja ajaa 99 EMS -74 ylituunnattu. Toi auto on muuten tehty Pirttikylässä.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Holmes
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Holmes »

En oo kyllä kuullu vaikka vaasasta olen.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
Stressfläkt
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Rabb kuulostaa tutulta, muistaakseni aukissa Dragsviikissa mulla oli samassa huoneessa yks Rabb jolla oli kuvia mukana yhestä tosi muokatusta 99:stä.
Kyseessä taisi olla juuri Jensin mainitsema auto, jos se väriltään vielä on valkoinen.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
tema
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tema »

Olen ostanut ko. paikasta pikku tilbehööri, mutta mitään töitä en ole teettänyt. Muistaakseni klubi-Rabb on huoltamon nykyisen omistajan isä. Ei siis ihan nuori.

Palvelu on ainakin minun kokemuksen mukaan pelannut eikä osien hinnoissakaan ole ollut valittamista. Töiden hinnoittelusta en tiedä, mutta jakaria ainakin pysynee käsissä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
valtteri
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Vaasan lähistöllä jos tarvitsee hyvää huoltoa saabille niin omasta mielestä paras laatu/hintasuhde on vaasasta 45 km etelään MOLPE nimisellä paikakunnalla oleva BERGFOLKS VERKSTAD ja siellä ROGER niminen kaveri. ps.suomen kieli hakusessa mutta korjaamolla myös suomea osaavaa henkilökuntaa.
Korjaamo oli Saabin merkkihuolto kauan aina 90 luvulle saakka ja kaveri todella pätevä!!!
Varsinkin jos omistaa 96 -99-90-900 tai 9000:sen niin homma hoituu !
Olen itse huollattanut kaikki perusjutut myös 9-5:sessa siellä mutta jos TECH:iä tarvitaan on mentävä merkkikorjaamoon.
Tuntiveloitus on 35 € eli lähes puolet halvempi kuin merkkikorjaamoilla.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Jipo
"Viggen"

Stressfläkt kirjoitti:Rabb kuulostaa tutulta, muistaakseni aukissa Dragsviikissa mulla oli samassa huoneessa yks Rabb jolla oli kuvia mukana yhestä tosi muokatusta 99:stä.
Kyseessä taisi olla juuri Jensin mainitsema auto, jos se väriltään vielä on valkoinen.
Just toi auto joo.
Rabb oli EOS faijja.
99 on väriltään valkoinen!
Jens Hall, 1661
Jipo
"Viggen"

valtteri kirjoitti:Vaasan lähistöllä jos tarvitsee hyvää huoltoa saabille niin omasta mielestä paras laatu/hintasuhde on vaasasta 45 km etelään MOLPE nimisellä paikakunnalla oleva BERGFOLKS VERKSTAD ja siellä ROGER niminen kaveri. ps.suomen kieli hakusessa mutta korjaamolla myös suomea osaavaa henkilökuntaa.
Korjaamo oli Saabin merkkihuolto kauan aina 90 luvulle saakka ja kaveri todella pätevä!!!
Varsinkin jos omistaa 96 -99-90-900 tai 9000:sen niin homma hoituu !
Olen itse huollattanut kaikki perusjutut myös 9-5:sessa siellä mutta jos TECH:iä tarvitaan on mentävä merkkikorjaamoon.
Tuntiveloitus on 35 € eli lähes puolet halvempi kuin merkkikorjaamoilla.
Bergfolks verkstad on hyvä juu. Aika yllättävä että Saab merkkihuolto korjaamo löytyy Molpessa. Tuntiveloitus oli tosi halpa. Rabb ottaa 50€ ja Pirttikylässä on yks hyvä korjaamo Rättis Bilverkstad. Siellä tuntiveloitus on 40€. Hänen erikoishomma on peltityötä. Mutta hoitaa myöskin kaikki asiat autolla.
Jens Hall, 1661
Stressfläkt
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

jens.hall kirjoitti: Just toi auto joo.
Rabb oli EOS faijja.
99 on väriltään valkoinen!
Tarkennetaan ettei tule väärinkäsityksiä että minä olin arvovaltainen PJÄS faijja :lol: Ja ei Rabbissa mitään suurempaa vikaa ollu vaikka se EOS faijja oli :wink:
Muistaakseni hänkin sai kessunnatsat.
Kiva muistella noita armeijajuttuja välillä, Rabbilla kun noita juttuja tuntu aina riittävän :D
Padekin on samoihin aikoihin tuolla Tammisaaressa pyöriny.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jaa, että Tammisaaressa? Kaveri on siellä tutka-asemalla töissä. Polttelee kuulemma hihoja, kun pitää uusille varusmiehille näyttää kuinka paikkoja vartioidaan jne.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin