og900i 2.0 16v turbotus - 91

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ahtikari
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2010 23:12
Paikkakunta: Mikkeli

og900i 2.0 16v turbotus - 91

Viesti Kirjoittaja ahtikari »

Onko mitään ihmeellisempää paperisotaa jos tunkkaan autooon ahtimenkiinni ennen leimaamista jarrut alusta jne eroa jota kannattaa huomioida ? olen koittanut lueskella mutta mistään en järkevää argumenttia löytänyt.. vainyhden tappelu topicin ja senkin tältä voorumilta

Edit. kysytään nyt samaan syssyyn että mistä mää löydän moiseen madallusjouset ? ei kehtaa laikalla / jousta uunittamalla puottaa
Kyllähän tämä kävelemisenvoittaa
twirl
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 21:31
Paikkakunta: Mikkeli/Ristiina

Re: og900i 2.0 16v turbotus - 91

Viesti Kirjoittaja twirl »

Eipä tuossa pitäisi olla ihmeitä jos leimaat ns. että "olet ottanut" koneen turbo satkusta ja löytyy luovuttaja auton paperit tai näin ainakin muistelen että homma onnistuu..

Myös mahdollisuutena eräs toinenkin tapa jolloin ei tarvitse muutos katsastaa ja auto alkuperäinen turbo mutta en tietyistä syistä yleisesti tähän viitsii kirjoittaa tarkemmin..

Madallusjousia saanut Motonetistä mutta äsken tarkistaessa näytti kaikki varasto saldot nollaa nii en tiedä sitten saako sieltä enään..
Mutta tuolta ainakin pitäisi saada http://shop.speedparts.se/sv/prod/900-7 ... l0900.html

Sen verran vielä korjausta siihen mitä sanoin puristuksista niin i:n puristukset 10,1:1 ja turbon 9,0:1(tarkistin ohjekirjasta)
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
ahtikari
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2010 23:12
Paikkakunta: Mikkeli

Re: og900i 2.0 16v turbotus - 91

Viesti Kirjoittaja ahtikari »

homma rupesi pelittämään kiitoksia vielä kellosta, saap saab;in turbon näyttämää oikeeta aikaa ;)
Kyllähän tämä kävelemisenvoittaa
Vastaa Viestiin