Heps!
Ajaessa herjaa vikakoodia P1245, luin sen ajon aikana bluetooth "palikalla". Tehot katoaa ja veto alkaa vasta 2500rpm kohdalla. Nollaus ei auta, koodi tulee takaisin.
P1245 " Intake Plenum Switchover Valve" Koodia siis herjaa, eli toisinsanoen mitä?
Googlettamalla löysin niin sekalaista tietoa, etten tiedä, onko jokin anturi rikki tai liitin löysällä imusarjassa, ruiskussa vai missä..
3.0 tid vikakoodi P1245
Re: 3.0 tid vikakoodi P1245
Wissin mukaan ko. vikakoodi tarkoittaa vnt-ahtimen johdesiipien toimintavikaa.
Eli siipien asento ei vastaa ohjaussignaalin vaatimusta.
Oireina mm. heikentynyt suorituskyky.
Eli siipien asento ei vastaa ohjaussignaalin vaatimusta.
Oireina mm. heikentynyt suorituskyky.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 3.0 tid vikakoodi P1245
Noniin, moottorilta siihen alipainehässäkkään tuleva letku oli murtunut.
Ilmeisesti siis kannattaisi tarkastaa turbolle menevä alipaineletku myös, eikö se ohjaa siipiä? Vai mistä kannattaisi aloittaa?
Teho on nyt lähellä normaalia, mutta tuntuu että "jotain puuttuu".
Ilmeisesti siis kannattaisi tarkastaa turbolle menevä alipaineletku myös, eikö se ohjaa siipiä? Vai mistä kannattaisi aloittaa?
Teho on nyt lähellä normaalia, mutta tuntuu että "jotain puuttuu".