Toivottavasti kyseinen "remppaaja" ei kaupittele saabeja enempää.
Toivotaan, että nyt saapas toimisi : )
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Todella mukavasti pelaa nyt, koneesta ei löytynyt öljylietettä ja oli kuulema siisti sisältä T7 moottoriksi. Kaipa sillä nyt on turvallisia kilsoja, mukava ja oikein siistikuntoinen auto. Seuraavaa porsimusta odotellen.
Voi prkl! Motonetistä ostettu Delphin lambda kesti sitten 500 kilometriä. Alkoi eka ilmoittaa väärästä toiminnasta misfirejen muodossa ja sitten juuttui täysin. Käyn vaihtamassa kohta sen uuteen, jos vielä porsii niin tulee bosch tilalle.
Jaahas, oli motonetissä ollut kesäharjoittelija tms. Olikin tuo edellinen lambda joku merkitön, silti kuitissa oli delphi ja hinta sen mukainen. Kävin juuri hakemassa takuuseen uuden ja fyysisesti aivan eri näköinen tuo aito delphi.
Tulipa vaihdettua automaattivaihteistoon öljyt kahteen kertaan. Entinen omistaja oli sanojensa mukaan ne vaihtanut, tämän uskon sillä ylitäyttöä oli puoli litraa. Ensimmäinen vaihtoerä oli kyllä niin likaista, että taidan varmuuden vuoksi vaihtaa vielä kolmannen kerran.
Uusi lambda haettu takuuseen mätänetistä, 2min tyhjäkäyntiä sen kanssa ja signaali katosi. Nyt anturi on täysin mykkä, alkaa usko loppua jo näihin paskaosiin. Mistähän boschin saa tilattua halvimmalla?
Joka toisella startilla tuntuu heräävän, sillon sid-info antaa 800 tai 2500. Tuossa eräällä toisellakin pimeni samanlainen lambda todella lyhyessä ajassa. Mutta että kaksi peräkkäin, on minulla huonoa tuuria.
No on sulla tosiaankin huonoa tuuria mukana tuossa, Delphi on mielletty kuitenkin ihan laatumerkiksi lamdoissa. Toivottavasti kyse on yksittäisestä tapauksista, ja että Delpin merkkiin voisi edelleenkin luottaa.
Merkkikohtaisen Boschin hinta lienee siellä 150-200 välillä.