Ps. Tiedän että hakua käyttämällä voisi nämäkin jutut löytyä mutta päätin rohkaistua ja yrittää näin
vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Uusi saabisti taas syntynyt maailmaan....
ja heti kyselee. Mistähän saisi tuohon vuosimalliin kohtuuhintaisen putkiston? Simonssin sivut väittää että saisi vain tuplaulostuloilla mutta sitten joutuisi muokkaamaan takapuskuria... onko kukaan kokeillut vm98 laittaa simonssin yhdeltä puolelta tulevaa putkistoa? Autoon tehty ohjelma (bio) ja kytkin (aero) tulee hyllyyn odottelemaan vakion pettämistä... ja sivujuttuna että onko mitä eri ahdinvaihtoehtoja vakion tilalle joka kävisi mahdollisimman helposti vanhan paikalle ja potenttiaali ei heti loppuisi kesken?? On muuten melkoinen ero vakioon ohjelmoinnin jälkeen verrattuna vakioon ajaa sitten er85 tai 98 bensalla 
Ps. Tiedän että hakua käyttämällä voisi nämäkin jutut löytyä mutta päätin rohkaistua ja yrittää näin
Ps. Tiedän että hakua käyttämällä voisi nämäkin jutut löytyä mutta päätin rohkaistua ja yrittää näin
9-5 2.3(T) + 3"db+mitsu+yms....
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Mikä on kohtuuhintainen ?
Esim täältä: http://www.a-alt-avgassystem.fi/
Airon turbolla (mitsu) kai pääsee tonne 300+ puolella vai mitense meni...
ja muutokset garretista mitsuun ei oo mahottomia.
Esim täältä: http://www.a-alt-avgassystem.fi/
Airon turbolla (mitsu) kai pääsee tonne 300+ puolella vai mitense meni...
ja muutokset garretista mitsuun ei oo mahottomia.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Eli ei mene mitsukaan ilmeisesti heittämällä vanhan tilalle?? Simonssin olisin daanut tasan 300 egeä mutta on kuulemma tehdaskamaa joten saattaapi kestää jos sitä rupiaa tilaamaan... tossa linkissä kun sanotaan että 2 takimmaista osaa niin että tuleeko molemmille puolille vai miten???
9-5 2.3(T) + 3"db+mitsu+yms....
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
täs kävin tota simonssii kysymäs pakoputkifirmast, sanovat et löytyy maahan tuojalt hyllyst. 450 olis kustantanu. Ja se oli ainakin vaan yhdellä ulostulolla.
#3272
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Tommosta etsillä, ei oo edes pitkä letku ja vuosimallikin tais täsmätä...
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... to#p856431
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... to#p856431
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Putkisto löytyi, simons catpack hinta "julman" tinkimisen päätteeksi 285 euroo... :)on vaan tilattava ruottista.
9-5 2.3(T) + 3"db+mitsu+yms....
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Itse kyllä laittasin reilun satasen lisää ja ostasin tuon alt avgasin ruostumattoman putkiston. Ei ole mitään hyvää kokemusta noista ruostuvista tarvikeputkista.
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Itelläni ei oo kyl ikinä ollu ongelmia simonsin tavaran kanssa...
9-5 2.3(T) + 3"db+mitsu+yms....
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
ruoste on nopeasti ongelma tuon kanssasuoabbi kirjoitti:Itelläni ei oo kyl ikinä ollu ongelmia simonsin tavaran kanssa...
#2285
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
http://www.blocket.se/hoor/Rostfritt_Sp ... m?ca=2&w=3jykä66 kirjoitti:ruoste on nopeasti ongelma tuon kanssasuoabbi kirjoitti:Itelläni ei oo kyl ikinä ollu ongelmia simonsin tavaran kanssa...
kuulemma 320e kotiintuotuna ROSTERINEN catback
#2285
-
like_a_glove
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
ja pakolämmöt pelkän catbackin kans....
ostakaa nyt hyvät ihmiset se downpipe = turbolta lähtevä putki ennenkattia.
se on se mikä sen avun tossa putkistossa tuo...pelkkä catback tekee nolla hevosta lisää.
DP ja ilman kattia niin hyöty on paras jos meinaa putkiviritellä.
ostakaa nyt hyvät ihmiset se downpipe = turbolta lähtevä putki ennenkattia.
se on se mikä sen avun tossa putkistossa tuo...pelkkä catback tekee nolla hevosta lisää.
DP ja ilman kattia niin hyöty on paras jos meinaa putkiviritellä.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: vm 98 9-5 2.3t putkistoa + ahdinvinkkejä
Niin siis tuo putkisto menee vaihtoon vai siksi että vanha orkkis on puhkiruostunut näin 14 vuoden jälkeen, mutta kyllä se downpipe vaihtuu sitten ahtimen kanssa samalla...
9-5 2.3(T) + 3"db+mitsu+yms....