Speedparty 7.7.2012
Re: Speedparty 7.7.2012
Juu tuo se on. Joku vuosi kurkin tuon alustan alle niin joka paikka kiiltää ja maalissa ja alusta jotain ihan muuta kuin tehtaalta lähtiessä. On vaikka mitä linkkiä... Ei ihan hätäisesti kyhäilty tuo vehje.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Speedparty 7.7.2012
http://kuvablogi.com/blog/34110/20/
Tuolla olis muutamasta tapahtuman autosta kuvia! Lisäilen lisää kun kerkeen...
Tuolla olis muutamasta tapahtuman autosta kuvia! Lisäilen lisää kun kerkeen...
Re: Speedparty 7.7.2012
ja tostakin kolkista ois ollu se ruosteisempi puoli tarjolla
Viimeksi muokannut se93tbo, La Heinä 14, 2012 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
Re: Speedparty 7.7.2012
Vette-vanhus kulki kyllä riivattuna, olikohan ns runkonopeus speksattu alle 280kmh mutta näkyihän tuo kentän pinnassa pysyvän . Pitp-ongelmat jos saa vielä ratkaistua, niin koveempiakin lukemia lienee odotettavissa
Foxbody turbo
Re: Speedparty 7.7.2012
Tuskin pito-ongelmien ratkaisulla hirveästi on merkitystä, jos puhutaan pito-ongelmista alle 200km/h nopeuksilla.
OG 9-5 2,0t Biopower stg1
Ex:
og900 T16
og900c
9-5v 3,0v6t
9000
Ex:
og900 T16
og900c
9-5v 3,0v6t
9000
Re: Speedparty 7.7.2012
Kuulemma kaasujen kanssa katosi pito nelosella heti hanojen auettua, minkä vuoksi shotin pystyi antamaan vasta vitosella, ettei karannut lapasesta.SMRacing kirjoitti:Tuskin pito-ongelmien ratkaisulla hirveästi on merkitystä, jos puhutaan pito-ongelmista alle 200km/h nopeuksilla.
Foxbody turbo