Onko kellään ollut vastaavaa - Nokia 5800 tehnyt eilisestä lähtien:
Soitan mihin tahansa numeroon: aluksi kenties ei onnistu yhdistämään, tulee teksti "yhteysvirhe". Uusintayrityksellä yhdistää mutta ei anna mitään äänimerkkejä mulle vaan pysyy mykkänä.
Soittajana en tiedä milloin linja on avautunut, ellen katso puhelimen näytöltä. Puheluun vastannut henkilö kuulee mun äänen, minä en kuule häntä. Katkaisen puhelun ja puhelimen ohjelmisto menee n. minuutin ajaksi jumiin kohdassa "puhelu katkaistu".
Sitten välillä käy niin, että minä en kuule myöskään vastapuolta, tai kuulen vain osan hänen sanoistaan. Samanaikaisesti puhelimen näyttö saattaa mennä ajoittain pimeäksi ja ikäänkuin käyttis alkais jumittamaan. Ihan kun olisi joku haittaohjelma puhelimessa? Vai onko vain vikaantunut, esim lattialle tippumisen yhteydessä? Olen sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen uudelleen mutta ei auttanut.
Puhelujen vastaanottaminen toimii kuitenkin - edit vastaanotetut puhelut tökkii samalla tavalla :/
edit: kokeilin käynnistää uudelleen ilman muistikorttia mutta edelleen sama vika.
noksu 5800 menee jumiin kun yrittää soittaa
noksu 5800 menee jumiin kun yrittää soittaa
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: noksu 5800 menee jumiin kun yrittää soittaa
Hard resettiä kokeilemaan vaan tuossa tapauksessa. Nollaa siis täysin koko vehkeen eli kaikki tiedot talteen ennen toimenpidettä.
Ohjeita toimenpiteeseena en osaa kertoa tuohon malliin, enkä tässä mobiilin varassa jaksa etsiä, mutta youtubesta löytynee videon avulla neuvotut ohjeet. Jossei löydy niin googlesta tekstipohjaiset ohjeet.
Jossei auta niin epäilisin rautavikaa.
Ohjeita toimenpiteeseena en osaa kertoa tuohon malliin, enkä tässä mobiilin varassa jaksa etsiä, mutta youtubesta löytynee videon avulla neuvotut ohjeet. Jossei löydy niin googlesta tekstipohjaiset ohjeet.
Kiitti, tuolta löytyi http://en.kioskea.net/faq/470-how-to-reset-your-nokiatonyyqi kirjoitti:Hard resettiä kokeilemaan vaan tuossa tapauksessa. Nollaa siis täysin koko vehkeen eli kaikki tiedot talteen ennen toimenpidettä.
Ei valitettavasti auttanut. No ei onneksi maksa paljon käytettynä tuollainen vastaava luuri. Tämä jää sitten musiikkisoittimeksi/navigaattoriksi.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
ihme homma, mutta kolmen päivän jälkeen kun olin jo ostanut toisen puhelimen tilalle, niin 5800 alkoi taas toimimaan.
netistä googletin vastaavaa englanninkielistä virhettä "connection error" ja selvisi, että saattoi olla joku operattorin 3g-ongelma, koska sama sim kortti toimi vanhassa gsm-puhelimessa, mutta kumpikaan omistamani puhelin ei toiminut tässä hiänossa "kolmekee" puhelimessa.
täähän päättyi sitten paremmin kun hyvin, sillä factory resetin jälkeen ja softien/päivitysten reinstalloimisen jälkeen puhelimesta katosi muitakin toimintahäiriöitä, esim youtube videot ei näkyneet aiemmin.
netistä googletin vastaavaa englanninkielistä virhettä "connection error" ja selvisi, että saattoi olla joku operattorin 3g-ongelma, koska sama sim kortti toimi vanhassa gsm-puhelimessa, mutta kumpikaan omistamani puhelin ei toiminut tässä hiänossa "kolmekee" puhelimessa.
täähän päättyi sitten paremmin kun hyvin, sillä factory resetin jälkeen ja softien/päivitysten reinstalloimisen jälkeen puhelimesta katosi muitakin toimintahäiriöitä, esim youtube videot ei näkyneet aiemmin.