Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
http://www.autopurkaamot.com/purkuautot ... =,&sivu=91 Tallettakaa ihmeessä moinen harvinaisuus. Voisinpa väittää että liikkuu varmasti tarralappujen kanssa poiskin tuolta. Toistaiseksi ei ole vissiin purettukkaan mitään, kun kukapa näistä osia mielisi. Google mapsin mukaan Jyväskylästä noin 150km suuntaansa tuonne romikselle.
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Toivoa vaan sopii että auto on poistettu aikanaan rekisteristä jolloin ei ole ollut välttämätöntä kirjoittaa romutustodistusta. Jos tuosta on romutustodistus tehty niin ei tuota pelastaakaan voi
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Voi olla että ei ole pois hakemista. Mutta yrittänyttä ei laiteta joten soittakaa ihmeessä joku reipas tuonne ties vaikka olisi palautettavissa liikenteeseen.
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Tuo väri on kyllä mukava. En muista nähneeni tuon väristä noppaa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Ja jos mietitään että suomeen on rekisteröity vuonna 87 688 noppaa. Ja mikä osuus niistä on ollut mustia ja montako niistäkin kuudestasadastakahdeksastakymmenestä jo paalattu. Nytkun tallettaisi niin taatusti äärimmäisen harvinainen tulevaisuudessa.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Herran jestas, 688?! Noinko rajusti ne 25 000 noppaa ovat jakautuneet 85-86-87? Eikös -87 tullut vielä jotain pieniä uudistuksia kuten paremmin kylmäkäynnistyksiin viritetty kaasutin tms.?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Hirsch"
- Viestit: 708
- Liittynyt: La Tammi 28, 2012 13:54
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Näin autowiki sanoo suomeen rekisteröityjen määrästä, suurin osa on varmaan mennyt ulkomaille en tiedä. Ja jos oikein olen ymmärtänyt että eikös tuo pierburg joka tästäkin autosta löytyy ollut vain huonompi kylmällä kelillä ja muutenkin tukkoisempi? Korjatkaa toki jos olen väärässä.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Kylmäkäynnistysten parantamisena sitä ainakin aikanaan markkinoitiin, siitä on sitten täällä foorumillakin ollut aikojen saatossa eriäviä mielipiteitä kumpi on todellisuudessa parempi, Strömberg vai Pierburg. Ihan mutuna ja muutaman keskustelun pohjalta olen ymmärtänyt että oikeasti kylmässä Pierburg kunnossa ollessaan pelaa paremmin...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Mustan varinhän taisi saada ainoastaan tilauksesta. Näin muistan jostain taannoin lukeneeni.
Sauli.M #1562
Re: Romiksella pelastettavissa oleva musta 87 noppa
Oma 87-vuoden 90 rekisteröity lokakuussa 86, on sitä viimeisen vuoden mallia siis enemmän tehty(muista tarkemmin). Pierburg kaasarilla, talvikäynnistykset käytännössä ilman roikkaa, aina käyntiin. Kaasaria huollettu viimeisen 80000 km:n aikana kaasarinkalvon vaihdolla 1 kerta/ vuosi, pitäs ehkä muutenkin. Pienin mitattu kulutus maantiellä 6,15 l/100 km(EGR-venttiilin putki vuotaen), isoin 11,7 l /100 km sekalaisessa talviajossa. Varkaat vaihdatuttavat lukkoja liian usein, aurat kolhii talvella, yritä siinä kunnossa pitää. Kuitenkin 83 tkm kestänyt 500 euron kesäauto,(yli 4vuotta) aina kertonut etukäteen mitä pitäs korjata