Millanen homma? On kahdella eri nopeusmittari vaijerilla koitettu, ei pelitä. Jos veijerin alapäästä pyörittää, mittarissa lukemat kyllä nousee, eli siinä kohtaa ei ole vika.
Ainoo paikka varmaan missä vika voisi olla on se pyörittäjä, jos on mennyt hampaat pyöreiksi. Mittari tekee sellasia sykäyksiä välillä, että kun lähtee liikenteeseen, mittari vippaa 0 ja 40 välillä ja alkaa vippaamaan aina enemmän mitä enemmän vauhtia on, ja kun on tarpeeksi vauhtia, mittari vaan putoaa nollaan.
Mittarinpyörittäjän vaihto?
Re: Mittarinpyörittäjän vaihto?
jos sulla on vaijeri jo irti niin veikkaisin pyörittäjän vaihtoon menevän aikaa noin 70 sekuntia. edellyttäen että osat ja kalut ovat ilmanputsarin päällä 

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Mittarinpyörittäjän vaihto?
Eli siitä pyörittäjän kohdalla olevasta mutterista vaan auki ja uusi tilalle?
Saakohan noita uusia, vai myisikö joku käytetyn hyväkuntosen?
Saakohan noita uusia, vai myisikö joku käytetyn hyväkuntosen?
Re: Mittarinpyörittäjän vaihto?

Ruåttin klubilla 77 SEK. Ei selviä onko käyttämätön ja klubikauppa on vain jäsenille.
Tuskin muualtakaan löytyy kuin satunnaista vanhaa varastoa.
Sekin on mahdollista, että vetopyörän akselin mutteri on löystynyt eikä mittarin ratas pyöri enää akselin mukana kun on pelkästään päittäin puristettuna kiinni.
Re: Mittarinpyörittäjän vaihto?
Mikko_H kirjoitti: Sekin on mahdollista, että vetopyörän akselin mutteri on löystynyt eikä mittarin ratas pyöri enää akselin mukana kun on pelkästään päittäin puristettuna kiinni.
Omassa Kajaakissa on käynyt juuri tuolla tavalla, eli vaihteiston sisuksista on jotain hajonnut kun ei pyöritä edellisessä kuvassa olevaa hammaspyörää.