Se, että auto maksaa 30 000eur ei merkkaa mitään. Kun maltaita maksavan S-luokan mersuja hinataan joka toinen päivä huoltamolle korjattavaksi. Ja vikalista on kirjava. Tää juttu on vai niin ettei niistä julkisesti puhuta.tevisu kirjoitti:Pettymys suuri; ei kovin hyvä jos lehteen tarvitsee laittaa kuva siitä kun yli 30k eeron pirssiä tuodaan lavalla huoltoon... Ja sitten nuo sähköpuolen murheet.... ei varmaan ainakaan lisää myyntiä.
No ainakin ajettavuutta kehuttiin.
Käyttötesti TeeÄmmässä
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
TM testi
Tervehdys vaan!CC Aero kirjoitti: Oikeastaan ainoa vika, mikä on ollut, niin iskareiden kolina ennen sitä takuuhuoltoa. Ja auto aivan ensimmäisiä Sport Sedaneja.
Kävi tuuri automerkin mainetta ajatellen tässä testissä! Jos olisi ollut ensimmäisten sarjojen Sport Sedaneja, niin vikalista olisi takuulla mittavampi.
Itselläni on aivan ensimmäisiin tuotantosarjoihin kuuluva auto (Sport Sedan 2.0t ARC, 2003). Takuu päättyy nyt vuodenvaihteessa ja hirvittää oikein, mitä vielä sen jälkeen löytyy (53 000 ajettu nyt). Takuuna tähän mennessä tehty/uusittu mm.: takaiskarit, etuiskarit, etujousien vaimennuskumit, mittaristo (diginäytöt "repesivät"), ABS-TCS -ohjausyksikkö, oikean etuoven sähköinen ohjauspiiri, vasemman puolen kattolista, n kpl ajotietokonehäiriöitä
Että siinä päällimmäisiä. En oikein usko, että olen ainoa tällaisten kokemusten kanssa. Olisi kiva kuulla!
Niin juuri. Kuten sanoit. Edelleen 30 k€ pirssiksi huono suoritus. Eihän se siitä yhtään parempaa tee, että 100€ pirssi on vielä huonompi...NEO9-3 kirjoitti:Se, että auto maksaa 30 000eur ei merkkaa mitään. Kun maltaita maksavan S-luokan mersuja hinataan joka toinen päivä huoltamolle korjattavaksi. Ja vikalista on kirjava. Tää juttu on vai niin ettei niistä julkisesti puhuta.tevisu kirjoitti:Pettymys suuri; ei kovin hyvä jos lehteen tarvitsee laittaa kuva siitä kun yli 30k eeron pirssiä tuodaan lavalla huoltoon... Ja sitten nuo sähköpuolen murheet.... ei varmaan ainakaan lisää myyntiä.
No ainakin ajettavuutta kehuttiin.
No, mielipiteeni on ehkä kärkevä.
Tuotahan ne aina valittaa kun pääsevät turbosaabin rattiin. Tarvii kyllä myöntää että totta ainakin toinen puoli. Sammutin oman turbotonttuni aika monta kertaa vanhan ruiskusatkun jälkeenSportSedan kirjoitti:Kommentti väännöstä oli aika omituinen "Moottorin hieman ohut vääntö alakierroksilla häiritsi ensi metreillä, mutta siihenkin tottui pian. Liukkaalla kelillä ylämäkeen lähdettäessä väännön puute oli joitakin kuljettajia kiusannut piirre."
Mut eipä tarvi paljoa vääntöä hävetä kun saa hieman lisää kierroksia
Kuulemma ei kaikki nykyiset nakutkaan väännä ihan traktorimaisesti tyhjäkäynnillä
Itse en ole omaa SS:ää saanut sammumaan, vaikka olen pari kertaa lähtenyt liikkelle kakkosellakin ja vetää ylämäkeen tyhjäkäynnilläkin kevyesti. TM:n kestotesteissähän on monenlaisia kuskeja eli osan "heikon alaväännön" arvostelusta laitan samaan kategoriaan sen vara-avaimen etsintäprosessin kanssa. En tiedä sitten onko moottorin ohjaussoftassa eroja eri vuosimallien kanssa (omani on 2004:n), jos toisten autot on herkempiä sammumaan liikkeellelähdöissä.
Ei ole mullakaan ollut ongelmia auton sammumisen kans liikkeelle lähdettäessä, ja kun se ei ole sammunut edes vaimon käsittelyssä niin tuntuu kummalta tuo puhe alaväännön puutteesta .Bob kirjoitti:Itse en ole omaa SS:ää saanut sammumaan, vaikka olen pari kertaa lähtenyt liikkelle kakkosellakin ja vetää ylämäkeen tyhjäkäynnilläkin kevyesti. TM:n kestotesteissähän on monenlaisia kuskeja eli osan "heikon alaväännön" arvostelusta laitan samaan kategoriaan sen vara-avaimen etsintäprosessin kanssa. En tiedä sitten onko moottorin ohjaussoftassa eroja eri vuosimallien kanssa (omani on 2004:n), jos toisten autot on herkempiä sammumaan liikkeellelähdöissä.
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
- Paikkakunta: Espoo
Re: TM testi
Taidatpa olla ainoa, juttu haiskahtaa muutenkin provoilultarrg5fay kirjoitti:Tervehdys vaan!CC Aero kirjoitti: Oikeastaan ainoa vika, mikä on ollut, niin iskareiden kolina ennen sitä takuuhuoltoa. Ja auto aivan ensimmäisiä Sport Sedaneja.
Kävi tuuri automerkin mainetta ajatellen tässä testissä! Jos olisi ollut ensimmäisten sarjojen Sport Sedaneja, niin vikalista olisi takuulla mittavampi.
Itselläni on aivan ensimmäisiin tuotantosarjoihin kuuluva auto (Sport Sedan 2.0t ARC, 2003). Takuu päättyy nyt vuodenvaihteessa ja hirvittää oikein, mitä vielä sen jälkeen löytyy (53 000 ajettu nyt). Takuuna tähän mennessä tehty/uusittu mm.: takaiskarit, etuiskarit, etujousien vaimennuskumit, mittaristo (diginäytöt "repesivät"), ABS-TCS -ohjausyksikkö, oikean etuoven sähköinen ohjauspiiri, vasemman puolen kattolista, n kpl ajotietokonehäiriöitä
Että siinä päällimmäisiä. En oikein usko, että olen ainoa tällaisten kokemusten kanssa. Olisi kiva kuulla!