Sitä saat paheksua ihan vapaasti. Muista se, kun seuraavan kerran rikot lakia oman etusi takia.Uitukki kirjoitti:Sitä minä olen paheksunut ettei pyöräilijä käytä pyörätietä vaikka sellainen kulkisi vieressä![]()

Sitä saat paheksua ihan vapaasti. Muista se, kun seuraavan kerran rikot lakia oman etusi takia.Uitukki kirjoitti:Sitä minä olen paheksunut ettei pyöräilijä käytä pyörätietä vaikka sellainen kulkisi vieressä![]()
Jos meinaat kehäradan(?) työmaata Keimolanportin kohdilla, niin siinä menee kevyenliikenteenväylää 130:n itäpuolella. Itse työmaan kohdalla muistaakseni/tietääkseni klv on eriytetty ajoradasta aidalla ja työmaan pohjoispuolella klv menee korkean pientareen päällä, eli huomattavasti ajotietä ylempänä. Eteläpuolella puolestaan Riipiläntien ylittävän sillan osalta klv on yhdistettynä jalkakäytävään, jonka jälkeen taas erkanee omaksi väyläkseen ja tipahtaa jossakin välissä (jossain siinä Vantaanpuiston nurkilla) ajotietä alemmalle tasolle. Vantaanpuiston tienoossa alkaa myös ajotien länsipuolella klv ja seuraavassa risteyksessä se tulee taas muistaakseni hetkeksi yhdistettynä jalkakäytävään, josta taas ympyrän tienoossa erkanee omaksi väyläkseen. Ympyrästä etelään aina kehä 3:n ali asti tulee molemmin puolin kevyenliikenteenväylät omina väylinään ihan ajotien vieressä.Azanovix kirjoitti:Siinä on se joku mikälie työmaa, sen molemmin puolin. Vantaanpuisto osunee lähettyville. Jos siinä kevyen liikenteen väylä kulkeekin, niin ei osunut omiin silmiini (eli ei kulkenut niin vieressä, ettei metsää mahtuisi väliin) eikä vissiin kammenkiertäjienkään.
Enpä minä hirveästi lakeja riko. Ehdoton ei lain rikkomiselle on jos oma tai muiden turvallisuus on vaarassa.Wagonisti kirjoitti:Sitä saat paheksua ihan vapaasti. Muista se, kun seuraavan kerran rikot lakia oman etusi takia.Uitukki kirjoitti:Sitä minä olen paheksunut ettei pyöräilijä käytä pyörätietä vaikka sellainen kulkisi vieressä![]()
Noi yhden nopeusrajotuksen kuskit on kyllä oikea pain in the ass kun niitä tuolla reissuilla kohtaa. Motareilla niistä nyt ei niinkään oo haittaa mutta pienemmillä teillä se on yhtä pirua kun satasen alueella ajetaan kaheksaakymppiä ja sitten kun niistä pääsee ohi ja alkaa viidenkympin alue, tulee nää sankarit persuksiin roikkumaan edelleen sitä samaa kaheksaakymppiä.ippe kirjoitti:Eilen kävin Kaarinassa, takaisin tullessa Turunväylällä nopeusrajouitus putosi 120kmh->60kmh, autojono jonka olin hetki sitten ohittanut paineli ohi tuossa 60-alueella samaa 110kmh nopeutta, mitä ne olivat ajaneet 120-rajoituksen kohdalla. Lisäksi näkyi niitä joille ei ei ole oikein mennyt jakeluun että kärryn kanssa tulee ajoneuvokohtainen 80-rajoitus, ihan surutta paahtavat 120-vauhtia kärry perässä...