PCS:llä ovat asentaneet uusia patoja vanhoihin raatoihin ja joku johtosarjan liitin ei käynyt suoraan, mutta sekin oli ratkaistavissa (en muista enää mikä piuha oli kyseessä).
Eski
Aerosta paukahti kone
Re: Aerosta paukahti kone
Voikohan tuon johtosarjan ottaa vanhasta koneesta? Toisaalta jos tuokin on ihan kohtuudella selvitettävissä tuo liittimen sovitus niin hyvä niin. Näillänäkymin keulille olisi tulossa vm. -09 75tkm ajettu moottori, ehkäpä sillä matka jatkuisi taas jonkunaikaa.
Tuossa jo mietin että olisiko sitä niin hurja ja yrittäisi itse vaihtaa tuon koneen.. Ei taida kuitenkaan käydä niin helposti kuin og-satkussa aikanaan?
Tuossa jo mietin että olisiko sitä niin hurja ja yrittäisi itse vaihtaa tuon koneen.. Ei taida kuitenkaan käydä niin helposti kuin og-satkussa aikanaan?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Jos aikaa, intoa, työkalut ja paikka löytyy, niin vaihda itse. Säästyy sievoinen summa rahaa asennusjuomiin ja muuhunkin...99 GL kirjoitti:Voikohan tuon johtosarjan ottaa vanhasta koneesta? Toisaalta jos tuokin on ihan kohtuudella selvitettävissä tuo liittimen sovitus niin hyvä niin. Näillänäkymin keulille olisi tulossa vm. -09 75tkm ajettu moottori, ehkäpä sillä matka jatkuisi taas jonkunaikaa.
Mistäs koneen löysit? Nim. Aerolla mittarissa 390 tkm ja kansipahvi pitäisi vaihtaa.
9-3 2,0t MY01,
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
9-5 2,3T Aero Wagon MY00
Noniin, olipa hyvä että soitin vielä Delta-autoon. Tarjous halvempi kuin Tissarilla ja ehtivät viikon päästä ottaa auton työn alle 

Tänään sain Aeron takaisin delta-autosta, nyt se toimii taas niinkuin uusi
Hyvää työtä deltan äijät teki jälleen kerran

Hyvää työtä deltan äijät teki jälleen kerran
onkos vaihtokoneita nykyään tarjolla missäpäin ja mihin hintaan?taitaa tänne osoitteeseen yhen tarvita :/
Wagon 2.3t Vector Sentronic E85 "Aero" Stg1 -02
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=1411219viiva5 kirjoitti:onkos vaihtokoneita nykyään tarjolla missäpäin ja mihin hintaan?taitaa tänne osoitteeseen yhen tarvita :/
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975