9-3 2.0T -01 nakuvika ja veto kateissa...
9-3 2.0T -01 nakuvika ja veto kateissa...
Saab 9-3 2T 2001 moottorin vikavalo palaa ja veto on alakierroksilla kateissa. Vikalukija ilmoittaa syyksi nakuanturin vikaa. Tietääkseni autossa ei ole erillistä nakuanturia. Onko muilla tullut vastaavanlaisia ongelmia vastaan ja mistä ne johtuvat??
Re: 9-3 2.0T -01 nakuvika ja veto kateissa...
Tarkista / vaihda tulpat
Tarkista / vaihda ilmamassamittari
Tarkista / vaihda DI kasetti
Optio: vaihda softa Open SID näytöillä niin pääset jyvälle mikä vikakoodi on ja miksi meno puutuu. Tämän voi toki tehdä ensimmäisenä niin ei tarvi välttämättä niin paljon osia vaihdella summissa
kaikista riveistä lisätietoa miksi ja kuinka löytyy hakutoiminnolla tältä foorumilta
Tarkista / vaihda ilmamassamittari
Tarkista / vaihda DI kasetti
Optio: vaihda softa Open SID näytöillä niin pääset jyvälle mikä vikakoodi on ja miksi meno puutuu. Tämän voi toki tehdä ensimmäisenä niin ei tarvi välttämättä niin paljon osia vaihdella summissa
kaikista riveistä lisätietoa miksi ja kuinka löytyy hakutoiminnolla tältä foorumilta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko