Tämä kiinnostas jonkin verran. Kommentoikaa asiantuntevammat kyseisen mallin ja vuosimallin tyyppivikoja. Onkos hinta mielestänne kohdallaan? Kiitoksia jo etukäteen
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Tämä kiinnostas jonkin verran. Kommentoikaa asiantuntevammat kyseisen mallin ja vuosimallin tyyppivikoja. Onkos hinta mielestänne kohdallaan? Kiitoksia jo etukäteen
kyllähän hän ainakin mainostaa osaa, kallis, sillä rahalla saa muutakin.
Kyllähän toi niin mainosmiehen puhetta on kuin vain voi olla. Ensinnäkään 175tkm ei ole vähän ajettu. 8s 0-100km/h ei ole ripeä. Paljon merkkihuoltoja kuulostaa vaaralliselta; kallista se toki on mutta ei tae mistään muusta kuin lompakon kevenemisestä.
Todennäköisesti kun tuon ostaa niin kotimatkalla paukkuu bensapumppu tai jotain muuta.
Tuohon rahaan ostaisin itse mieluummin femman...
Sisko osti just vastaavilla kilometreillä olevan 9-3:n 3900 eurolla. Auto oli ehkä vähän nuhjuisen näköinen, mutta pienellä siistimisellä siitä on tullut ihan kelpo peli -eikä silti rahaa ole mennyt lähellekään tuota 5400:ttä...
Tuo meidän 9-3 ostettiin tammikuussa 2011 118 tkm ajettuna ja pyyntihinta oli silloin 4900 euroa. Myyntihintaa on hankalampi määrittää koska vaihdossa meni uudempi Polo, ja meiltä puuttuu metalliväri, radio ja ilmastointi, mutta tuosta nyt voi ehkä päätellä että kyllä tuolla on aika reilusti hintaa
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Kyllä minä ennemmin ton 9-3:n ostaisin kun ton 900:sen... Tuo 900 näyttää tosiaan Sensonicilta.
Kannattaa käydä paikan päällä kattomassa ja ajamassa molempia. Sitten vasta tietää mikä on totuus, se ei kuvista aina paljastu. Toi 900 on aika skrubunen ja naarmuinen.
Mutta soon sekä talouspoliittisia- että makuasioita, sijoittaako autoon 5000 eur vai 2000 eur.
Nettiautosta on helppo kattoo mitä kaupan joko 9-3 tai 900 ja tossa vuosimallihaarukassa ja sen mukaan tekee päätöksen. Tai sit hakee jossain hintaluokassa...
Joo, pala historiaa tuokin, esimerkki siitä millaiset projektit olivat järkeviä ja tavallaan kannattavia ennen käytettyjen tuonnin verotuksen kohtuullistamista. Tuontiverotus taisi muuttua hyvin pian tuon auton muutoskatsastuksen jälkeen, on silloin mahtanut hiukan ottaa pattiin...
Siistiltä vaikuttava peli, hiukan huvittavaa kyllä että mittaristossa on turbon ahtopainemittari, mutta konehuoneessa lymyilee ärhäkkä 118 hv i8. No toimiihan toi mittari tietty alipainemittarinakin
Tiesin että teihin voi luottaa. Tuo nyt oli sopivan lähellä niin ajattelin kysäistä mielipiteitä. Tuota hintaa kyselin siksi koska sitä arvioidessa pitäisi osata ottaa huomioon kaikki varusteet, kunto jne. mikä ei itseltä onnistu näin "uusissa" autoissa vaikka vertailukohteita onkin suht helppo löytää nettiautosta.
Taidanpa jatkaa toistaisesi satkulla ajelua
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Azanovix kirjoitti:Kyllähän toi niin mainosmiehen puhetta on kuin vain voi olla. Ensinnäkään 175tkm ei ole vähän ajettu. 8s 0-100km/h ei ole ripeä. Paljon merkkihuoltoja kuulostaa vaaralliselta; kallista se toki on mutta ei tae mistään muusta kuin lompakon kevenemisestä.
Todennäköisesti kun tuon ostaa niin kotimatkalla paukkuu bensapumppu tai jotain muuta.
Tuohon rahaan ostaisin itse mieluummin femman...
Onhan se hienoa sanoa mallivuoden laiskinta bensaversiota ripeäksi ja varustetasosta voi olla myös eri mieltä, no onhan tuossa ACC ja vetokoukku, metalliväri ja stereot, mutta ihan kauhean varusteltu tuo ei mun mielestä ole...