Eli tänään aloin rakentelemaan tuota tappokytkin viritelmää omaan saapikkaaseen.
Suunnitelma oli seuraava:
releen navat 30 ja 87a eberin virralle
85 virta virta-avian ON asennossa
86 maatto katkaisimen takaa
Näin siis eberi pelittäisi ajastettuna katkaisimen asennosta riippumatta. Tosin tuskin se kovin hyvää tykkää, kun kesken lämmityksen virrat katkee jos kytkin jäänyt väärää asentoon.
Katkaisimen sain asennettua pitkien pohdintojen jälkeen virtalukon taakse lokeroon jossa on juomapullon teline.
Aluksi oli tarkoitus laittaa katkaisin viiva napin tilalle, mutta siellähän oli piirilevy takana. Ensimmäiset pe...leet tuli, kun se nappien paneeli hajosi käsiin. Jokaisen napin alla on kaksi pientä muoviklipsua jotka painavat piirilevyllä kontakteja. Tottakai kaikki nappulat levisi, kuin jokisen eväät pitkin autoa. Paneeli kasaan ja onneksi se vielä toimiikin..

Seuraava vaihe oli johdon läpivienti rintapellistä. Sekään ei mennyt niinkuin elokuvissa. Tarkoitus oli vetää johto lämmityslaitteen putken läpiviennistä. Paikka oli kuitenkin niin ahdas, että luovutin homman. Toinen mahdollinen paikka voisi olla vaihdevaijereiden läpivienti. Vai onko pellissä jo valmiita muita reikiä?
Lopuksi vielä tutkin eberin sähköjä ja aloin ihmettelemään mistä virtajohto olisi paras katkaista? olisiko sulakerasian alla tilaa työstää jos sen ruuvaa irti ja nostaa ylös? Samalla saisi releelle virtalukko virran ja maadoituksen "suht" nätisti.
Millaisia ratkaisuja muut on tehneet? Vai onko tämä muillakin suunnittelu asteella?