Moi!
Olen vaihtamassa 2,1-kansi mun og900LTT -90 satkuun, mutta en ole varma miten tehdä nokka-akselien kanssa. En aio käydä metsästämään mitään supererikoisia akseleita, vaan haluaisin tiedä jos on parempi ajaa B212-kannen akselit tai B202-kannen akselit - tai joku yhdistelmä noista.
Autossa on muuten sitä tavallinen virittelyä: 9000 kooleri, Speedparts bensalastu, vapaavirtaussuodatin ja APC. APC on vielä vakio, 3" putkisto oon vielä laittamassa.
Kiitän etukäteen kaikista avusta ja tiedosta!!
Terv.
Mathias
Parhaat nokka-akselit 2,1-kannella
Re: Parhaat nokka-akselit 2,1-kannella
Laitatpa mitkä vaan niin käytä parina. Jos otat eri paria olevat nokat, niin tarvitset säädettävät nokkapyörät jotta ajoituksen saa oikein.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Parhaat nokka-akselit 2,1-kannella
itse laittaisin ainakin alkuperäiset turbon kannessa olleet nokka-akselit
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Parhaat nokka-akselit 2,1-kannella
Kiitos! Joo, pakopuolen nokka-akseli taitaa olla sama, imupuoli ei, joten parasta on ilmeisesti käyttää turbon vakiot.