Dynoja pääkaupunkiseudulla ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
SiipiSaapi
"Aero"

Dynoja pääkaupunkiseudulla ?

Viesti Kirjoittaja SiipiSaapi »

Listailkaapa paikkoja pääkaupunkiseudulla, missä teholapun saa käteen !

Itse on tullut testattua jokunen vuosi sitten Motorbitin paja Tuusulassa.
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
aero
-

Re: Dynoja pääkaupunkiseudulla ?

Viesti Kirjoittaja aero »

Espoossa ainakin Debil ja ST Motors, ekasta kokemusta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
like_a_glove
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

SiipiSaapi kirjoitti:Listailkaapa paikkoja pääkaupunkiseudulla, missä teholapun saa käteen !

no millanen oli paikka?
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
SiipiSaapi
"Aero"

like_a_glove kirjoitti:
SiipiSaapi kirjoitti:Listailkaapa paikkoja pääkaupunkiseudulla, missä teholapun saa käteen !

no millanen oli paikka?
Tuli käytyä VAG -laitteen kanssa. Olin tyytyvänen, mutta noiden paikkojen Dyno-veto hinnat kinnostais tietää. Itsekään en pelkän vedon hintaa tiedä kun kuului ohjelmointiin ! Myöhemmin kysyttynä kaverin autoon ei Motorbitiltä oikein aikoja oikein pelkkään dynoon ollut kun oli kiireitä ohjelmointien kanssa ja ne meni kuulemma etusijalle.
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
jull3
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja jull3 »

Klaukkalassa on semmonen paikka kun Klaukkalan diesel. Eihän tuo nyt ehkä ihan pk seutua enää ole, mutta ei kaukanakaan.

http://www.klaukkalandiesel.fi/tehonmittaus.php

Dynohommista sanoivat paikanpäällä että eivät (ainakaan silloin) ota varauksia vaan päiväkohtaisesti voi kysellä että pääsisikö iltapäivällä penkittään. Eli päivän viimeisinä hommina ottavat penkkiin kun pitää ilmeisesti penkittäessä viereinenkin huoltopiste olla tyhjänä jos ottaa auton penkkiin.

Hinta ei muistikuvani mukaan ollut kauhean suolainen, mutta enpä nyt uskalla valehdella paljonko pyysivät. Itse kävin siis muilla asioilla tuola joten penkistä en osaa kertoa kokemuksia.
9-3 2.0T SE E85
vm -99 B204R
SiipiSaapi
"Aero"

Juu näyttäis olevan ryntäyspenkki se vaatiikin jo Dynottajalta tatsia. Muistaakseni kaveri käytti Bemua tuolla männä vuosina :)
Vastaa Viestiin