2.1 -> 2.0 -16 Kansiremppa vai koneenvaihto?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: 2.1 -> 2.0 -16 Kansiremppa vai koneenvaihto?

Viesti Kirjoittaja jus »

Juu, 11 mm on mainittu huoltotiedotteessa suurimmaksi hyväksyttäväksi ulkonemaksi (kiristimen runko-osan ja tallan pään sisäreunan väliltä mitattuna). Olettaen että laahaimet ei ole pahasti urilla.

http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg3.htm
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg1.htm

http://www.jus.liitin.net/saab/9000/uud ... ristin.JPG
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Henke
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:57
Paikkakunta: Kemi

Re: 2.1 -> 2.0 -16 Kansiremppa vai koneenvaihto?

Viesti Kirjoittaja Henke »

Kiitoksia vinkeistä vinkeistä. Aika pitkältä näyttää noin jakopään kuiluun kurkistellessa tuo ulkonema, mutta mittaillaan kun saan sen käsiini.

Kelpaako muuten Ojusa-merkkinen imusarjan tiiviste? Jostain olin lukevinani, että osa tarviketiivisteistä on vähän ohkasia. Muut paikallisen tarjoamat tiivisteet on Elringiä, joten vois ottaa koko satsin sieltä jos myös tuo Ojusa passaa ihan hyvin. :?:
#5609 -*- Elämä on epävarmaa - syö jälkiruoka ensin -*-
Saab 900 2,1i-16 1992 - OE
Ford Focus 1.8 Wagon 2000 - tällä kuljetaan kun Saabit ei toimi...
Ja vielä M-B E320 cdi T A 2000 ... maantielaiva.
Vastaa Viestiin