sama homma kohta edessä. Ajattelin kysästä tarjouksen tuolta etelästä Saabantilta. Itselläkään ei ole mitään kuvaa mitä kannattaa vaihtaa samalla. 360tkm on kohta mittarissa.
Voisit ainakin katsoa ettei vesipumpussa näkyviä vuotoja ja......2,2 TiD:issä on kampiakselin päässä urapyörä jonka rakenne on sellainen että sisäkehän(siinä mistä pultilla kiinni) ja ulkokehän välissä kuminen vulkanointi. Katso että ei ole suurempia halkeamia siinä vulkanoinnissa, jos on niin hihnapyörä vaihtoon, saa marmorilta aivan järkyttävään hintaan ja englannista aivan pilkkahintaan:))
Paippisista löytyy alle 5000km ajettu enklannista ostettu hihnapyörä 2.2TiDiin. Karut 40€ aattelin siitä riistää. Ihan vaan jos jollain sattuu joskus tarve iskemään...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tuo 40 euroa on hyvä hinta, kannattaa ostaa vaikkei heti olisi tarvetta:)) Tuon hihnapyörän vaihto on suht koht yksinkertainen operaatio mutta......taarvitsee pulttikoneen millä saa sen kampiakselin päässä olevan pultin irti. Itse hommasin aikoinaan sähköisen pulttikoneen jossa 500 Nm vääntöä, toimii ihan kiitettävästi ja käyttöä on ollut.