Kummitusvikaa pukkaa. Välillä toimii kuten pitääkin, välillä vajailla ahdoilla ja toisinaan tehot aivan hukassa. Mitään ei tapahdu vaikka lusikka olisi pohjassa, ennen kuin vasta 3500 rpm jälkeen.
Vikakoodeja ei ole.
Käytin huollossa kun vika oli päällä ja tech näytti ettei ahtoja ole. Mutta juuri silloin vika ei tietenkään ollut päällä kun autoa kiikutettiin tarkempaan syyniin.
Voiko lambda kiukutella vaikkei vikakoodia tulisikaan? Joku vika ahtimessa (hukkaportti, tai kellon kalvo)? Voiko IMM kiukutella vain satunnaisesti?
Nyt olisi hyvät vinkit tarpeen. Autossa on vielä vaihtoauton takuuta jäljellä, niin saisi sen piikkiin...
Ahdot hukassa - mutta ei aina?
Ahdot hukassa - mutta ei aina?
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Ahdot hukassa - mutta ei aina?
mReq ylhäällä mutta mAir ei nouse? Mihin lukemaan ahdot ja mAir jämähtää? EVAP tulpattu?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ahdot hukassa - mutta ei aina?
Täytyy käyttää uudelleen techin päässä kun alkaa seuraavan kerran oireilemaan. Laitan lukemat muistiin
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Ahdot hukassa - mutta ei aina?
ja tosiaan tulppaa EVAP-jollet oo tehny...saatat säästää tech-lukumaksun...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179