Viikolla moneen kertaan, kuin soneran netti ei ottanut toimiakseen. Sitte oli pari päivää hiljasta kun ei ollenkaan toiminu ja perjantaina soitin sitte tutulle paikalliselle sonera-liikkeeseen, jossa ne korjaa/huoltaa/myy ja rakentaa koneita ja verkkoja. Vein oman adsl-modeemin sinne ja totesivat jotta paskana kun ei linkki nouse sielläkään. Möivät uuven 80e hintaan, jossa enempi varusteita ku minu vanhassa. Netti rupes heti pelaamaan kun vaihoin modeemin. Onhan tuo nyt pelannut moiteetta, vaikka soneran onkin.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Selailin tässä 08-> 9-3:sia ja meinasin että sellaistahan voisi käydä koeajamassa jossain liikkeessä, mutta törmäsin kahteen ongelmaan: ensinnäkin Nettiauton 66:sta autosta 50 on dieseleitä, ja toisekseen melkein kaikki varsinkin edullisemman pään yksilöt ovat Linear-varusteilla ja -penkeillä. Jos vaikka jossain vaiheessa tuota perheen 9-3:sta päivitetään uudempaan ois kiva päästä kokeilemaan täällä Suomen puolella ennen kuin menee hakemaan Ruotsista tai Virosta
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Kannattaa tosiaan varoa, ettet missään nimessä koesta TiDS:ää tai TTiD:tä. Saattaa harmittaa, ettei tekniikka olekaan ihan niin ankea kuin termistä "diesel" voisi päätellä .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Niin tällanen? http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5041237
Tota vois melkeen käydä koeajamassa maamoottorista huolimatta, automaatin ainakin luulis pitävän huolta siitä ettei tarvi kokoajan vatkata vaihdekeppiä kun on niin kapea vetoalue noissa inferior moottoreissa...
Tossa liikkeessä ollu melkeen aina joku siisti SC myynnissä kun oon niitä selaillu, mistä lie noita saavat.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Joo, n. 1500-4500rpm välille asettuva vetoalue saattaa kieltämättä harmittaa. Joskin lähinnä siksi, että nelipyttyinen kone luonnostaan värisee jumpatessaan tuolla 1500rpm tienoossa.
Pitäisi varmaan mennä 9-3:sella ja pistää ykkösvaatteet päälle että edes päästäisivät noin kalliin auton ääreen Saattaisi kyllä tulla ongelmia satkuun tyytymisen kanssa jos kävisi kumpaakaan viimeksi linkatuista autoista koeajamassa, kun ei kuitenkaan ole millään mittapuulla moneen vuoteen moisiin varaa
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Nah. Mä kun ostin 9-3:n, mulla oli päällä repaleinen nahkatakki. Mut myyjä ilmeisesti totes, että en kävellyt ovesta sisään esitelläkseni vaatteita vaan ostaakseni auton, joten se myi mulle auton .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Nyt EU:n liikenneviisaat ovat löytäneet syyn liikenneonnettomuuksiin. Se on luokittelemattomien varaosien käyttö autoissa. Sellainen on saatava heti loppumaan.
Niinpä EU:n asettama työryhmä on laatinut suunnitelman, joka suurelta osin lopettaisi esimerkiksi autojen tuunaamisen. EU haluaa kaikkien tieliikenteessä käytettävien kulkuneuvojen komponenteista laadittavaksi listat. Pelkästään tuolta listalta löytyvät komponentit hyväksyttäisiin katsastuksissa.
Eli muutama iso alkuperäisosien valmistaja on käynyt kahvittamassa arvon virkamiehiä.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
aero kirjoitti:Nah. Mä kun ostin 9-3:n, mulla oli päällä repaleinen nahkatakki. Mut myyjä ilmeisesti totes, että en kävellyt ovesta sisään esitelläkseni vaatteita vaan ostaakseni auton, joten se myi mulle auton .
Myyjällä ja myyjällä on eroa. Jotkut ei jaksa noihin sivuseikkoihin kiinnittää huomiota mutta toiset on sitten taas sellasia että jos tulee pyörimään t-paidassa ja farkuissa niin ei edes päälle katsota. Ja jos katsotaan niin korkeintaan nenänvartta pitkin. Oonkin suunnittelut että sit kun (nimenomaan kun) täräytän seittemän oikein lotossa niin lähen kattelemaan +50 000 euron autoja paskasissa ja rikkinäisissä vaatteissa ja siinä vaiheessa kun myyjät heittää pihalle niin pudotan vahingossa muutaman kymmenen tonnia käteistä rahaa taskusta ja totean että taidankin sit mennä tohon naapuriliikkeeseen
Ai niin tosiaan, vituttaakin. Naapurit oli laitellu postiluukusta lappuja että pitäs saada C parkkipaikalta homehtumasta. Siitäkin huolimatta että sen vieressä on maannut yks Accord siitä asti kun minä tähän muutin vähän reilu vuosi sitten. Eipä silti, kai se on kohta paaliin pistettävä sekin.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Ite tiedän tapauksen jossa yks henkilö oli menossa ostamaan aivan uutta bemaria jyväskylän laakkoselta rahat mukanaan. Tunnin verran oli ollut liikkeessä saamatta minkäänlaista palvelua. Sanoi vaan lähtiessä jollekkin varaosapuolen henkilölle että täällä kun ei haluta autoja myydä niin vaihdan liikettä. Oli sit mennyt audi liikkeeseen ja ostanut audin. Oli siinä laakkosen automyyjät ihmeissään kun kävi vielä vittuillakseen siellä liikkeessä sanomassa että kun ei täältä saanut autoa ostaa niin piti vaihtaa liikettä jossa on todellisia asiakaspalveluhenkisiä myyjiä
Itekkin olen todennut saman että Jyväskylän laakkosen asiakaspalvelu on kyllä ihan sitä itteään...
Mutta aiheeseen. Vituttaa noi bensojen hinnat.
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98