Työtä ruokapalkalla ja julkisilla pitäisi vissiin kulkea, kun omissa taskuissa on myös verottajan ja noiden valtion sikojen kädet...

Elintaso-pakolaisia vaan lisää, niin kulttuuri rikastuu.
Oli muuten vänkää, kun mamuille tuli rahoitus, että saavat aloittaa urheilemisen, vai oliko se vasta tuloillaan, no anyway...
Kun itse olin muksu, niin oman kylän junnut joutui itse tienaamaan rahansa, kun vanhemmat oli köyhiä ja silloin ei valtio kyllä oman maan väkeä muistanut ollenkaan, ei missään muodossa.
Nytkään rahaa ei tule, eikä nuorten harrastus mahdollisuuksiin panosteta ollenkaan, niin onpa vain junnuilla energiaa ilkivaltaan ja muuhun "ei niin hyvään" toimintaan.
Kotityötkin ja työ yleensä on toissijaista, kun kotona on mennyt hommat vituiksi...
Ja itse aiheeseen, niin vituttaa suunnattomasti firmat, jotka on täynnä tyhjiä lupauksia.
"perjantaina valmista" sitten "ei onnistunut, maanantaina aamusta ok" ja eipä kuulu saatana mitään...
Oisin itse tehnyt osat jo kolmesti ja mulla ei ole edes koulutusta ja työvälineinä vain rautasaha, viila ja paskana oleva rullamitta.

No ei sentäs ois tehtynä, mutta turhauttaa koko touhu.