Pätkii 3500 jälkeen
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 16:52
- Paikkakunta: valkeakoski
Pätkii 3500 jälkeen
Päästömittauksessa alko joku pytty pätkiin kierroksilla meni kyl leimasta läpi täytyykö alkaa ettiin punasta kasettia? Auto on -96 cse 2.3 matalapaine automaatti
Re: Pätkii 3500 jälkeen
mitenkä olisii katsoa ensin tulpat?
#5223
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 16:52
- Paikkakunta: valkeakoski
Re: Pätkii 3500 jälkeen
Tulpat vaihdettu 4000 km sitten mut voishan sitä kokeilla. Tosin pätkiminen esiintyy vaan 2500-5000 ja vaan paikallaan ollessa. Täyskaasukiihdytyksellä ei mitään häiriöitä. No johan tää toimikin 1kuukauden ilman ongelmia
Re: Pätkii 3500 jälkeen
kylllä tuo sitten enemmän kasetti vialta kuulostaa. Tai mistä sitä tietää onko tulpat jo "vialliset", itellä näköjään kesti tulpat 58tkm muistanut vaihtaa ollenkaa.
#5223
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Re: Pätkii 3500 jälkeen
Sori tyhmä kysymys, mutta miksi pitää paikallaan huudattaa 5000rpm? Jos kerta täyskaasu kiihdytyksessä kaikki ok niin eikös silloin kaikki ole ok lukuunottamatta tuota paikallaan polkemistasaabiturpo kirjoitti:Tulpat vaihdettu 4000 km sitten mut voishan sitä kokeilla. Tosin pätkiminen esiintyy vaan 2500-5000 ja vaan paikallaan ollessa. Täyskaasukiihdytyksellä ei mitään häiriöitä. No johan tää toimikin 1kuukauden ilman ongelmia
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 16:52
- Paikkakunta: valkeakoski
Re: Pätkii 3500 jälkeen
Uudet tulpat ja kasetti ei vaikutusta. Kai se asentoanturi on vielä vaihdettava