aero kirjoitti:Tiiviin tallin lämmityskustannussäästöllä ostaa nopeemmin uuden turbon, kuin uuden turbon kulutussäästöllä uuden tallinoven . Eli eiköhän tuo lie ihan järkevä järjestys.
Aivan.. kyse tosin on kylmästä tallista, johon lisäeristystä halutaan lisäillä. Sähkökulut tippu kerralla jo kun tuli hommattuu 10kW polttoainepuhallin, joka ei vie sähköä juuri ollenkaan ja lämpiää tosi nopeasti.
Värkkäsin uuden puutarhapöydän ympärille niitä penkkejä. Eka olis läjässä, kolme jäljellä. Eli ensi kesänä saa nauttia aamukahveet uudella pihakalustolla!
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Perus lauantaimeiningit - nukuin iltapäivään asti, kävin saunassa, tein ruokaa pitkän kaavan mukaan ja sen jälkeen sohvalle pitkälleen, keppana kouraan ja Simpsonit pyörimään.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Jää taas eilisen puolelle, mutta tietokoneen kanssa ihmettelin taasen. Aiemmin epäilin emolevyn sisältäneen liian vanhan biosin prosessorin suhteen ja emolevy kävikin päivityksessä, mutta sisälsi kyllä valmiiksi riittävän tuoreen bios-version.
Piruuttani koitin taas uudemman kerran, mutta tulos sama kuin aiemmin. Edes POST-screen ei tule näkyviin. Nyt siis epäilykset viallisessa prosessorissa. Muistikin on mahdollinen, mutta sen saanen suljettua pois parin päivän sisällä.