Heavymusiikki ei ole enää entisellään!!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
TuuSaR
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Ihminen oppii tiettyyn ikään(joku 24v) asti erilaisia(uusia) musiikkeja. Kun raja on ylitetty, ei voida kartuttaa enää musiikkimakua uusilla tyylisuunnilla.
MikkiV4
"Aero"

Viesti Kirjoittaja MikkiV4 »

ajokoira kirjoitti:
TuomasJ kirjoitti:Totta, minä en ole enää aikoihin kuunnellut mitään uusia veisuja tai yhtyeitä. Metallican vanhat ja ACDC tuotanto, Led Zeppelinin ja Deep Purplen parhaat soi nykyään autossa jos jotain kuuntelen.
Asiaa. Tosin olen itse hairahtunut edellisten lisäksi suomeksi laulettuun raskaaseen. Trio Niskalaukaus, Viikate, Kotiteollisuus.

Kylläpäs tulee hyviä nimiä..tuohon kun lisää vielä turmion kätilöt (kuunneltava huumorilla), niin johan on soittolista valmis..

(Vaikken mäkään pelkästään "heviä" kuuntele)
Viritys on onnistunut, jos alle 10% tehoista häviää.
96 V4 Super -77 1700cc
96L V4 -76, odottaa aikaa ja motivaatiota | 96 super -78 K/VA | 9000 CD iA -89 VA
Forester XT 2.5T -07 (modified) | #2020
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

TuuSaR kirjoitti:Ihminen oppii tiettyyn ikään(joku 24v) asti erilaisia(uusia) musiikkeja. Kun raja on ylitetty, ei voida kartuttaa enää musiikkimakua uusilla tyylisuunnilla.
Onkos tälle jotain tieteellistä perustaa? Jos on, niin mun pitää äkkiä opetella kuunteleen jazzia :D
BMW 320dA Coupe LCI
Iskariot
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Palataampa vielä aiheeseen...

http://www.nbc4i.com/news/3983737/detail.html
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=30162
http://www.damageplan.com/

Hieman on ristiriitaista uutisointia mutta ilmeisesti muihin Damageplanin jäseniin ei osunut koska bändin kotisivuilla ei muita mainita.

Turhaa.

np. Pantera - I'm Broken
#2029 Kari Kutuniva
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Pantera.com vahvistaa tapahtuneen.
BMW 320dA Coupe LCI
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

entisenä hevin palvojana vaikea olla osallistumatta keskusteluun. mielestäni on ollut hienoa huomata hevi laatutaso. kun itse kuuntelin 80 luvun lopussa heviä aamusta iltaan, harmittelin suomalaisten bändien vähyyttä. yritin hampaat irvessä kuunnella zero nineäkin ja puoliväkisin löysin niiden materiaalista jotain hyvääkin. en tunne tämän päivän ulkomaalaisia hevibändejä, mutta olen mykistynyt suomalaisten bändien aikaansaannoksista. nightwish, sonata arctica, children of bodom, noiden ekat albumit (no, onhan niistäkin jo useampi vuosi vuosi) on ainakin mykistävän hyviä, uudempia en tunne hyvin mutta arvaanko oikein että linja ei ole pysynyt yhtä tasokkaana.
TuuSaR kirjoitti:Ihminen oppii tiettyyn ikään(joku 24v) asti erilaisia(uusia) musiikkeja. Kun raja on ylitetty, ei voida kartuttaa enää musiikkimakua uusilla tyylisuunnilla.
hmm.... :roll:

ethän ollut tosissasi? ei kai kyse ole musiikin oppimisesta vaan siitä tuottaako se sinulle nautintoa vai ei?

nimimerkillä yli kolmekymppisenä iskelmästä innostunut.
Gouldenwind
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Ei munkaan kohdalla toimi toi 24-vuotta raja!! Kaikkea uutta otetaan vastaan, mutta se on facta et mitään uutta ei ole hirrrrveesti keksitty.
Juttelin yhden musa-gurun kanssa (green.river:in pitäjän) ja hänkin sanoi että oli pitkään tyhjä aukko , mutta keksivät uudelleen New Wayn ja kasarin toki muunneeltuna esim. Donnas on mielestäni hyvä, mutta jos kuuntelee Runaways, girlscool...ei voi olla erehtymättä mistä tyttelit on saanut mallia.
Olen löytänyt uuden vanhan elikkä alkuperäistä New Age/wave esim. Human league, Nina Hagen, Blondie....
Kukaan ei varmaan väitä vastaan jos sanon että meillä kasari nuorille oli todella paljon tarjontaa joka musiikki lajissa

Terhonaattori KYSYMYS KASARISTA: Mihin elokuvaan tehtiin kipale:"He's Back" (The man behinde ....) ja kenen biisi, miltä kiekolta???????????

Jos joku rasittaa niin lisääntyvä Jou jou Nehru-musa ja klooni britneyt. Hei kuka muistaa 2vuoden päästä enää Cristina Aquleiran hittiä, mutta kaikki muistaa YLI 20v takaakin Madonnan Holidayn
:!: :!:
MikkoA
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Gouldenwind kirjoitti:
Terhonaattori KYSYMYS KASARISTA: Mihin elokuvaan tehtiin kipale:"He's Back" (The man behinde ....) ja kenen biisi, miltä kiekolta???????????

Vanhana Alice Cooper-fanina tuli heti mieleen biisi:

"Man Behind The Mask" ja kyseinen renkutushan on albumilta Constrictor.

Ja leffa on Friday the 13th. Jos siis kyseisestä biisistä nyt ylipäätään oli kyse... :wink:
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

MikkoA kirjoitti:
Gouldenwind kirjoitti:

Ja leffa on Friday the 13th. Jos siis kyseisestä biisistä nyt ylipäätään oli kyse... :wink:
Eihän kyse ole kuitenkaan Mikko Alatalosta? :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
MikkoA
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

peinu kirjoitti:
MikkoA kirjoitti:
Gouldenwind kirjoitti:

Eihän kyse ole kuitenkaan Mikko Alatalosta? :)
:lol: :lol: :lol:
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Gouldenwind kirjoitti:Judas Priest muuten suomeen!!!!!!!! pitäsköhän....
Mulla on jo liput keikalle... :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

peinu kirjoitti:Eihän kyse ole kuitenkaan Mikko Alatalosta? :)
Ei kun Mikko Alatalo lauloi sen:

"Mä maalaispoika oon ja pa :wink: e :wink: naista kainaloon" :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

9000CS... kirjoitti:[...And justice for all ja "musta" levy olivat viimeiset hyvät Metallicat.
Mun mielestä paras Metallican koskaan "julkaisema" levy on demo, jolla he saivat ensimmäisen levytyssopimuksensa, jonka jälkeen he julkaisivat Kill 'em Allin. Mulla on se CD:nä (bootleg -levy).

Levyllä on muistaakseni suurin osa Kill 'em Allin biisejä, pari coveria (mm. Diamond Head -cover). Soolokitarassa on Dave Mustaine ja bassossa Ron MacGovney.

Soundit on vähän rupiset, mutta meno on hurjaa :wink:

No nyt kun kuitenkin puhuttiin Panterasta, niin Pantera julkaisi ennen "Cowboys From Hell" -levyä neljä albumia, jotka olivat:

1983 - Metal Magic
1984 - Projects In The Jungle
1985 - I Am The Night
1988 - Power Metal

1988 ilmestynyt Power Metal oli eka levy, jossa oli mukana Phil Anselmo. Olen tähän mennessä onnistunut "haalimaan" itselleni nuo Metal Magic ja Power Metal -levyt bootleg CD:einä. Jos jostain voisi vielä saada nuo loputkin, niin se olisi asiaa...
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Gouldenwind kirjoitti:Judas Priest muuten suomeen!!!!!!!! pitäsköhän....
Mulla on jo liput keikalle... :wink:
oho oho oho, no jopas maailmassa tapahtuu. halfordia vanha suola janottaa

priestin matskussa olen aina ihmettellyt miten läpimurtolevyiksi on nimetty stained class (78) ja breaking the law (80). niin hyviä kun ne onkin, niin mielestäni -75 julkaistu sad wings of destiny on puhdasta kultaa.
olen myös ihmetellyt miten vähän suosiota on saanut myöskin 78 julkaistu killing machine josta pidän kanssa kovasti. kolmas ihmettelyn aiheeni on, miten sama bändi voi samana vuonna julkaista kaksi niin erilaiselta kuulostavaa levyä (78 stained class ja killing machine).

ei hitsi, en taida lähteä pahoittamaan mieltäni konserttiin vaan laitan kotona soimaan "unleashed in east" :)
...vai heittääköhän vanhat ukot kunnon kamaa playbackina....
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

lucaf kirjoitti:...vai heittääköhän vanhat ukot kunnon kamaa playbackina....
Vanhat ukot heittää kunnon kamaa livenä :wink: Olin viimeksi katsomassa Priestiä Hgin jäähallissa 1991.

Nykyään Halford heittää vähän muutakin, kun se on astunut "ulos kaapista" :wink:

Terveisin nimim.
"Täytyykö minun kävellä keikalle ja sieltä takaisin koko ajan selkä seinässä kiinni?" :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin