Eli tilasin turbotukusta tehdaskunnostetun vakio garrettin tuohon 9-5:een. Lauantaina sitten rassailin uuden turbon paikalleen. Ongelmat kuitenkin alkoi ensimmäisellä testilenkillä. Ahdot kyllä nousi ensimmäisellä kiihdytyskerralla, mutta sen jälkeen ei enää ahtoja irronnut. No auto takaisin talliin ja mietintämyssy päähän. Irrotin downpipen ja huomasin, että hukkaportti lötkötti normaalitilassa sepposen selällään

Turbon ollessa vielä pöydällä hukkis kyllä oli normaalitilassa tiukasti kiinni, tehtaallahan tuo työntötanko on säädetty. Testilenkin jälkeen työntötangossa ei edes säätövara riittänyt, jotta kello olisi vetänyt hukkiksen kiinni. Onko nyt näin, että tuo hukkiksen akseli pääsee luistamaan ja portti aukeaa ennen aikojaan ja täten myös jääkin auki? Millanen tuon akselin rakenne oikeen on jos kerta pääsee luistamaan. prkl olis pitäny ostaa suoraan se aeron turbo eikä midn garrettia
