![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-8d35Nu9EP44/UHrcQ0eR6uI/AAAAAAAAA70/L6ZAEI9eBZ4/s640/IMAG0866.jpg)
![Kuva](https://lh3.googleusercontent.com/-sZ9m1cozF-Y/UHrcQyVheMI/AAAAAAAAA74/cGsF_X9JeRk/s640/IMAG0868.jpg)
Hauskaan kohtaan tuo on syntynyt kun keskellä on ihan kova palkki, ja reunoilta on sitten pelti muussina...
Tämän ohella laitettiin matkustajan oven kylkilistan etu- ja takareunoihin listankiinnitysfoamteippiä, kun ko. lista alkoi olemaan aina vain enemmän irti molemmista päistään. Oikeaoppisesti toimittaessa olisi tietenkin pitänyt ottaa koko lista irti ja laittaa uudet teipit koko matkalle mutta jaksan uskoa että tuo välttää siihen asti kun auto jää pois jokapäiväisestä käytöstä ja on mahdollisuus laittaa ylipäätään alkuperäisasuun ajan kanssa.
Samalla periaatteella putsattiin konehuonetta, ihan raa'asti lämmintä vettä + pesusieni -metodilla niin ettei joka paikka ole lian peitossa. Perusteellisemman putsauksen voi tehdä siinä vaiheessa jos/kun koko kone vierailee konetilan ulkopuolella, tai kun auto pääsee nauttimaan eläkepäivistään.
![Kuva](https://lh5.googleusercontent.com/-hPMvK1RwgpM/UHrcQ03Hk3I/AAAAAAAAA78/t1v13FpmFv4/s640/IMAG0877.jpg)
Lisäextrana:
OG900-osion cabbeketjun lisävalokeskustelun johdosta katselin tarkemmin noita kaapista löytyneitä lisävaloja ja nyt selailin netistä lisävarmistusta asiaan. Tuossa alemmassa parissa (eli uuden tietämyksen valossa Bosch Touringeissa) oli umpiossa merkintä HR, ja kaikissa muissa poislukien oikean reunan yksittäinen Bosch Pilot oli merkintä B. B:n merkitystä en vielä saanut varmistettua mutta HR tarkoittaa mitä ilmeisimmin halogeenikaukovaloa, eli Touringit tulevat ennen pitkää löytämään tiensä satkun puskurin alle.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)