Heavymusiikki ei ole enää entisellään!!!
-
- "Hölösuu"
Unohtui sanoa, että muitakin bändejä on tulossa Suomeen keikalle.Gouldenwind kirjoitti:Judas Priest muuten suomeen!!!!!!!! pitäsköhän....
Ensi maanantaina 13.12.2004 tulevat myyntiin Mötley Crüen liput Hgin jäähallinen keikalle.
Judas Priestin liput tulevat myyntiin 15.12.2004 Hartwall Areenan keikalle.
Iron Maidenin liput ovat jo myynnissä (eka keikka myyty loppuun).
Sokerina pohjalla: kävin viime viikon torstaina 2.12.2004 tsekkaamassa Paul Di'Annon (ex-Iron Maiden vokalisti, lauloi kahdella ekalla levyllä ja live-ep:llä) keikan. Oli rautaa. Mulla on jopa muutama (16 kpl) foto keikalta

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Tätä en allekirjoitaTuuSaR kirjoitti:Ihminen oppii tiettyyn ikään(joku 24v) asti erilaisia(uusia) musiikkeja. Kun raja on ylitetty, ei voida kartuttaa enää musiikkimakua uusilla tyylisuunnilla.

Esim. äitini (52v.) pitää Scorpionsin musiikista ja ei takuulla ole kuunnellut sen tyylistä musiikkia 24-vuotiaana

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Suomalainen hevimusiikki on tosiaan tullut kymmenessä vuodessa järjettömästi eteenpäin ja kyseiset bändit ovat saaneet myös ansaittua julkisuutta.lucaf kirjoitti:mielestäni on ollut hienoa huomata hevi laatutaso. kun itse kuuntelin 80 luvun lopussa heviä aamusta iltaan, harmittelin suomalaisten bändien vähyyttä. yritin hampaat irvessä kuunnella zero nineäkin ja puoliväkisin löysin niiden materiaalista jotain hyvääkin. en tunne tämän päivän ulkomaalaisia hevibändejä, mutta olen mykistynyt suomalaisten bändien aikaansaannoksista. nightwish, sonata arctica, children of bodom, noiden ekat albumit (no, onhan niistäkin jo useampi vuosi vuosi) on ainakin mykistävän hyviä, uudempia en tunne hyvin mutta arvaanko oikein että linja ei ole pysynyt yhtä tasokkaana.
80-luvulla ei oikeasti paljon muuta ollut kuin Zero Nine...
Kunnes tuli Stone ja Airdash ym.
Stone varsinkin oli erittäin suosittu joskus -88 (muistaakseni) Olin silloin katsomassa Megadeth:iä Lepakon pihalla ja Stone oli huomattavasti suositumpi ja parempi kuin itse pääesiintyjä. Itselläni ikää huimat 14v.

Nykyään suomihevi on aivan eri luokkaa.
Nightwish, Children of bodom, Sentenced, Stratovarius, Him ym.ym. joilla on jonkinlaista suosiota ulkomaillakin.
Toinen täysin uusi alue on tämä suomeksi laulettu hevi, joka on kai Niskalaukauksen aloittama tyylisuunta.
Kaikki edellämainitut ovat mielestäni erittäin hyviä bändejä. Tosin Bodomin laulaja on hieman turhan kova rääkymään...

heh, taidettiin olla samalla keikalla. muistan vain sen että mua häiritsi stonen konsertin aikana kun ruiskutettiin vettä yleisön sekaan.9000CS... kirjoitti:Stone varsinkin oli erittäin suosittu joskus -88 (muistaakseni) Olin silloin katsomassa Megadeth:iä Lepakon pihalla ja Stone oli huomattavasti suositumpi ja parempi kuin itse pääesiintyjä. Itselläni ikää huimat 14v.![]()
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Se oli joku Elmu 10-vuotta tai 1-vuotta tai jotain sinne päin.lucaf kirjoitti: heh, taidettiin olla samalla keikalla. muistan vain sen että mua häiritsi stonen konsertin aikana kun ruiskutettiin vettä yleisön sekaan.
Siellä oli myös Melrose muistaakseni? Olikohan vielä muita?
Oi niitä aikoja

Ennen sentään olin nuori ja komea. Enää pelkkä "ja".
- Gouldenwind
- "Hirsch"
KIva et MikkoA tiesi nopeasti kysymykseni
täydellisesti
Priesteiltä muuten olemassa komea DVD täynnä tavaraa. Suosittelen.
Täällä joku huuteli EX-maidenin paulista!! Täytyy kyllä sanoa että bändin imago muuttui kellaribändi-meiningistä stadion bändiksi. Tulee eniten kuunneltua juuri tuota ekaa ja tokaa killeriä. Olisko kellään muuten sitä demoa enne ekaa älppyä
KYSYMYS MAIDENISTA: 1) Kuka oli bändin rumpalina ennen Nickoa? ja miksi lähti
2) Bändin nimi ennen Maidenia
3) Mille biisille 22 Avenue on jatkoa?
4) Behind the iron curtain oli kiertue video, missä maissa?
[/i]

Priesteiltä muuten olemassa komea DVD täynnä tavaraa. Suosittelen.
Täällä joku huuteli EX-maidenin paulista!! Täytyy kyllä sanoa että bändin imago muuttui kellaribändi-meiningistä stadion bändiksi. Tulee eniten kuunneltua juuri tuota ekaa ja tokaa killeriä. Olisko kellään muuten sitä demoa enne ekaa älppyä

[/i]
Kiva huomata, että meitä rock/hard rock/heavymiehiä on enemmänkin. Itse tosin olen vain keskittynyt kuuntelemaan musiikkia, joten on tuo bänditrivia hämärän peitossa, mikä on muuten ihan kivaa tietoa. Se kertoo hieman vannoutuneemmasta kuuntelijasta. Mulle pääasia on jykevät saundit, vahva laulu, mutta menee se vanhempikin. Viimeisimpien levyhankintojen joukossa on muuten Six Feet Under-bändin Graveyard classics sekä 1- että 2-versio. Mahtavasti on sovitettu vanha rock ja "synkkä" saundi yhteen.
Ja menee muuten musiikki aina klassista ja jatsia myöten, mutta teknohumppapoppeja en ymmärrä yhtään. Ja on aika noloa myöntää, että kuuntelen vähän hoppia, en tosin omista ku yhden levyn (Kapasiteettiyksikkö - Klassikko), mutta radiosta telkkarista jne. kuultaessa aika harvoin vaihdan kanavaa.
NP kannettavasta: Kapasiteettiyksikkö - Musiikki
Ja menee muuten musiikki aina klassista ja jatsia myöten, mutta teknohumppapoppeja en ymmärrä yhtään. Ja on aika noloa myöntää, että kuuntelen vähän hoppia, en tosin omista ku yhden levyn (Kapasiteettiyksikkö - Klassikko), mutta radiosta telkkarista jne. kuultaessa aika harvoin vaihdan kanavaa.
NP kannettavasta: Kapasiteettiyksikkö - Musiikki
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
heh. saattoi ollakin melrose. jos oikein muistan, päädyttiin tuonne konserttiin vähän vahingossa. piti mennä laivalle mutta oltiin niin päissämme ja laukut täynnä viinaa, ettei päästy....9000CS... kirjoitti:Se oli joku Elmu 10-vuotta tai 1-vuotta tai jotain sinne päin.lucaf kirjoitti: heh, taidettiin olla samalla keikalla. muistan vain sen että mua häiritsi stonen konsertin aikana kun ruiskutettiin vettä yleisön sekaan.
Siellä oli myös Melrose muistaakseni? Olikohan vielä muita?
Oi niitä aikoja![]()
Ennen sentään olin nuori ja komea. Enää pelkkä "ja".

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
1. Clive Burr Syy: henk.koht. ongelmat, muistaakseni...Gouldenwind kirjoitti:
[/i]
2. Gypsy`s Kiss
3. Ei tietoa
4. Arvaus: Itäeurooppa / Venäjä ?
Onhan noita Cooperin ralleja tullut aikoinaan kuunneltua...Gouldenwind kirjoitti:KIva et MikkoA tiesi nopeasti kysymyksenitäydellisesti

Nyt pistit kyllä aika pahat!Gouldenwind kirjoitti:KYSYMYS MAIDENISTA: 1) Kuka oli bändin rumpalina ennen Nickoa? ja miksi lähti
[/i]
1) Ronny Rebel oli ainakin kuulemma kaverin mukaan alkuperäinen rumpali.
2) Harrisilla oli ainakin sen niminen kokoonpano kuin Gypsy's Kiss ??? Tai jotain. En kyllä tiedä onko se Maidenin aiempi nimi...

Kahdesta viimeisestä ei mitään hajua

Edit: Joku ennättikin ensin

Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Priestin keikalle on saatava lipput!!!!!!!
New-metal on semmosta kökköä jota kyllä karsastan.
Ei ole tukkaheviä parempaa.
Jos Metallican parasta levyä haetaan niin mielestäni Master Of Puppets on ykkönen.
Nyt on Tampereen keikalle kenttälippu hankittu. Jippii!
Some heads are gonna roll!!!!!!!!
New-metal on semmosta kökköä jota kyllä karsastan.
Ei ole tukkaheviä parempaa.

Jos Metallican parasta levyä haetaan niin mielestäni Master Of Puppets on ykkönen.
Nyt on Tampereen keikalle kenttälippu hankittu. Jippii!
Some heads are gonna roll!!!!!!!!
Viimeksi muokannut NEO9-3, Pe Joulu 17, 2004 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
-
- "Turbo"
- Viesti:
22 Acacia Avenue on jatkoa Charlotte the Harlotille sieltä ekalta LP:ltä. "Hooks in You" No Prayer for the Dying levyltä katsotaan olevan saagan kolmas osa, "From Here to Eternity" neljäs.Gouldenwind kirjoitti: 3) Mille biisille 22 Avenue on jatkoa?
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
sitä tuli aikanaan pyöritettyä kilpaa anthraxin among the living levyn kanssa. sen jälkeen kun bodomeilta tuli se vihreäkantinen kakkoslevy, on vanhemmat vauhtimetallivinyylit saaneet pölyttyä aika rauhassa.NEO9-3 kirjoitti:Jos Metallican parasta levyä haetaan niin mielestäni Master Of Puppets on ykkönen.
Tässä, kun ollaan kirjoiteltu metallista enempi ja vähempi, niin paras biisi jota soittaisin ja täysillä, jos menisin perimään autoni kolhineelta rahaa olisi Cannibal Corpsen - I will kill you. Menis varmaan naama totiseksi rahan ojentajalle, kun Sabasta soi kertosäkeen alku ...IIII wwwiilllll kiiillllll yyyooouuuuuuuuu... 

-dimebak-