Kunhan joku kehittäis pian ne puuttuvat kunnon patterit ja laturit
Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Sähkömoottori on varsin mukava suorituskyvyn, metelin ja huoltovapauden suhteen. Lisäksi voitaisiin lyödä joka rattaalle oma moottori ja ohjata niitä erikseen. Tässähän alkaa pikkuhiljaa haaveilla, että käyttöönotto onnistuu samalla tavalla kuin turbotekniikan kanssa.
Kunhan joku kehittäis pian ne puuttuvat kunnon patterit ja laturit
Kunhan joku kehittäis pian ne puuttuvat kunnon patterit ja laturit
Re: Saabin tulevaisuus II
Saikos Saab sitä pieniruokaisella bensakoneella varustettua 9-3:a ihan myyntiin asti?viggen kirjoitti:Onhan noita vähän ajettuja tarjolla, vaikka kuin paljon. Ei kannata alkaa kasailee varaosista.
Esim. http://www.blocket.se/hela_sverige?q=sa ... d=th&cb=32
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saabin tulevaisuus II
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus II
Tulevaa tämä on, mutta kuvan auto ei välttämättä tuossa muodossa. Muistaakseni tuleva uusi 9-3 perustuu olikos se siihen Phoenix-konseptiin! Se on totaallisen erilainen kuin tämä kuvan auto. Hmm. vai olikos se suunnitelma Nuormiehellä?viggen kirjoitti:Tulevaako?
http://www.teknikensvarld.se/222012/353 ... -22--2012/
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
NEVSin alkuperäinen suunnitelma oli tuoda NG9-3:een perustuva sähköauto myyntiin 2013-2014 vuodenvaihteessa. Phoenixiin perustuva uusi malli sitten myöhemmin. Näin kertoivat kesällä kun kauppaa tekivät.
Tuo kuvan auto taitaa olla uudessa asussa oleva NG9-3. Ihan hyvännäköinen peli yli 10 vuotta vanhaksi automalliksi.
Tuo kuvan auto taitaa olla uudessa asussa oleva NG9-3. Ihan hyvännäköinen peli yli 10 vuotta vanhaksi automalliksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus II
http://gearheads.org/wp-content/uploads ... 2-1111.jpg
Eikös tämä ole se virallinen joka vuodatettiin ihan Saabilta?
Eikös tämä ole se virallinen joka vuodatettiin ihan Saabilta?
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Re: Saabin tulevaisuus II
Uutta tekniikkaa pukkaa, onkohan sähköautot menneen talven lumia?
Mullistava idea: Tulevaisuuden auto voi kulkea typpimoottorilla
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/mul ... la/a849225
Mullistava idea: Tulevaisuuden auto voi kulkea typpimoottorilla
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/mul ... la/a849225
Re: Saabin tulevaisuus II
upi kirjoitti:Uutta tekniikkaa pukkaa, onkohan sähköautot menneen talven lumia?
Mullistava idea: Tulevaisuuden auto voi kulkea typpimoottorilla
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/mul ... la/a849225
Jaa....ei tuossa jutussa kyllä mainittu että typpi-saappaita on tulossa.....
Re: Saabin tulevaisuus II
Tänään Hesarissa pitkät jutut Fennovoiman ydinvoimalahankkeen tulevaisuudesta. Asiantuntijat sanovat, että koko laitokselle ei ole tarvetta, koska Suomen sähkönkulutus ei kasva, ehkä jopa vähenee. Vielä pari vuotta sitten jotkut tahot olisivat olleet valmiita hyväksymään kolmekin uutta ydinvoimalaa, nyt puhutaan että yksikin riittäisi. Syynä energiasyöpön teollisuuden väheneminen Suomessa.
Eli pian meillä on sähköä ja siirtokapasiteettia tarjolla yllin kyllin sähkösaapeilla ajelemiseen.
Eli pian meillä on sähköä ja siirtokapasiteettia tarjolla yllin kyllin sähkösaapeilla ajelemiseen.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus II
^ilmoittauduit juuri vapaaehtoiseksi polkijaksi.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Saabin tulevaisuus II
Mawerick kirjoitti:^ilmoittauduit juuri vapaaehtoiseksi polkijaksi.
Ai jaa, missä kohdassa niin sanoin, vai onko sulta lukutaito kadonnut....
Re: Saabin tulevaisuus II
Tuossahan tuo yläpuolella lukeeKomppaaja kirjoitti:Ne muutamat saapit mitä tänne EHKÄ joskus tulee, niiden lataamiseen riittää vaikka polkupyörägeneraattorini.....
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Saabin tulevaisuus II
Niinkö lukee....ei vaan minun ruudulla lue että ....generaattoriNI.....eipäs puhuta paskaa.....vitikka kirjoitti:Tuossahan tuo yläpuolella lukeeKomppaaja kirjoitti:Ne muutamat saapit mitä tänne EHKÄ joskus tulee, niiden lataamiseen riittää vaikka polkupyörägeneraattorini.....
Viimeksi muokannut Komppaaja, Ti Loka 30, 2012 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Saabin tulevaisuus II
Kauanko Komppaajalla menee että saa poljettua yhden akun täyteen? 
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Saabin tulevaisuus II
IMO, varovaislla kulutusennusteilla varmistetaan se ettei energiakaan ole täällä halpaa. Pelkään että samalla ehkäistään nousu lamasta. Vaikuttaa se sähköautoihinkin, mutta se lienee pieni murhe siinä vaiheessa kun Suomesta on saatu yksiselitteisesti maailman kallein maa.AZP kirjoitti:Tänään Hesarissa pitkät jutut Fennovoiman ydinvoimalahankkeen tulevaisuudesta. Asiantuntijat sanovat, että koko laitokselle ei ole tarvetta, koska Suomen sähkönkulutus ei kasva, ehkä jopa vähenee. Vielä pari vuotta sitten jotkut tahot olisivat olleet valmiita hyväksymään kolmekin uutta ydinvoimalaa, nyt puhutaan että yksikin riittäisi. Syynä energiasyöpön teollisuuden väheneminen Suomessa.
Eli pian meillä on sähköä ja siirtokapasiteettia tarjolla yllin kyllin sähkösaapeilla ajelemiseen.