Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.
Tänään irroteltiin sylinterikansi ja irroituksen yhteydessä huomattiin, että sen "lämpösuojalevyn" alla ei ollut mitään normaaleja pakosarjan tiivisteitä. Kuuluisiko siellä olla? Pakosarja on satkun vakiopeltisarja. Sellaset irtotiivisteet on valmiina ja kaveri oli sitä mieltä, että ne kuuluisi laittaa sinne lämpöpellin kanssa. EPC ei juuri tuonut apua ongelmaan, sillä siellä lämpöpelti=tiiviste. Jos joku vielä ennättäisi vastata ennen huomisaamua klo 10, jolloin lähden jatkamaan projektia.
Matti
Satkun pakosarjan tiivisteet
Satkun pakosarjan tiivisteet
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Todellakin joo. Itsellä tuli yläpään tiivistesarjan mukana tiivisteet ja remontin yhteydessä luottoasentaja laitto ne kannen ja pellin väliin. Ovat kuulemma hyvät olla siellä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Joo, tosiaan. Hommat jatkuu ja tiivisteet menee paikalleen, kiitos vastaajille!
Kiitos Aksulle vielä eilisestä! Päätinluovuttaa sen hihnapyörän pultin kanssa. Menee hermot ja kädet. Otetaan sitten joskus kone pois(taidan kysellä jotain toista avustamaan... ei viitti samaa miestä rasittaa useaa kertaa
), niin saa hommat tehtyä kunnolla.
Takaisin sorvin ääreen... saa auton käymään vielä tänään.
Matti
Kiitos Aksulle vielä eilisestä! Päätinluovuttaa sen hihnapyörän pultin kanssa. Menee hermot ja kädet. Otetaan sitten joskus kone pois(taidan kysellä jotain toista avustamaan... ei viitti samaa miestä rasittaa useaa kertaa

Takaisin sorvin ääreen... saa auton käymään vielä tänään.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki