Vihdoin uusi mutka paikallaan. Alkusavujen jälkeen pölläyttely loppui ja kaikki tuntuisi toimivan normaalisti. Täyskaasukiihdytyksessä huomasin tosin, että mAir jää jonkinverran mReqistä (mReq n. 1050, mAir n. 900). Garretilla toimi niin, että aluksi kolmoselle vaihdon jälkeen mReq nousi n. 1050:een, ja mAir jäi n. 950:een. Muutamassa sekunnissa kierrosten noustessa mAir kuitenkin saavutti mReqin. Nyt ei näyttänyt nousevan paljoa yli 900:n, tosin sateella ja pimeässä ei tullut vedettyä ehkä ihan yhtä pitkiä vetoja (automaatilla kolmosella näitä testaessa vauhtia on aika nopeasti 150 km/h). Ykkösellä ja kakkosella mAir näytti seuraavan täyskaasullakin mReqiä hyvin, mutta vääntörajan vuoksi arvot on reippaasti alle 1000:n. Saattaa siis olla että asennuksen jäljiltä jossain on pieni imuvuoto, pitää etsiä.
Käytin asennuksessa vanhoja putkia, mikä ei ollut ongelma sinänsä. Tuli vain opittua, että kun vanhat putket sovitetaan pienempiin 12 mm banjopultteihin, niin se leveä 12 mm kupariprikka tulee hankkia sekä banjon ylä- että alapuolelle. Ensin aivoittelin, että alapuolelle menee normaali 14 mm prikka. VÄÄRIN. Eihän sitä saa pysymään suorassa banjoa kiristäessä, eli turbonvaihtajan ostoslistalle kuuluu yht 4 kpl leveitä 12 mm kupariprikkoja.
Kiitoksia Vesa67:lle turbon nopeasta toimittamisesta sekä asennusvinkeistä. Sekä kiitokset kallek marmoritiskitason palvelusta marmoritiskillä
Softa pitänee päivittää Mitsun versioon kun on sopiva hetki. Toistaiseksi mennään tällä.