Ensimmäinen pitkä reissu ja eiköhän jotain hajoa.
Eli, pysäköin auton ja laitoin automaatin P:lle, kierrokset jäävät ylös n.2000, sitten laitoin D:n eikä auto liiku mihinkään, mittaristossa näyttää, että P on päällä
Check engine ja hammasratas palavat mittaristossa, fcod 0
Mikä mätänä ?
Edit: laatikko toimii, valot sammu, boikotoi varmaan turun ilmastoa
Saabi levii tielle
Saabi levii tielle
9-3 2.0t AT -01 stg1
Re: Saabi levii tielle
Laatikon päällä vaihteen asentoanturi bugaa.
Vikakoodit lukemalla vikakoodit selviää
!
Vikakoodit lukemalla vikakoodit selviää

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Saabi levii tielle
Samaa häikkää omassa 9-5:ssa. Tosiaan tuo uusi vaihteenvalitsin-anturi tuli hankittua ja ongelma hävisi. Hiukan alle 300e oli merkkiliikkeessä
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Saabi levii tielle
taas muistuu mieleen miksi manuaali aski on ihan jees 

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Saabi levii tielle
Manuaali
. Ei, ei ikinä enää sellaista
.


Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)