Näin täyttyy määräykset ja laturikin kestänee paremmin auton sisätiloissa kuin konetilassa, oli se sitten vaikka IP99
Akku tyhjänä, syitä etsitään
Re: Akku tyhjänä, syitä etsitään
Eikös se olisi helpointa laittaa sisätilapistorasiaan haaroitin, kytkeä se Ctec siihen ja asentaa itse laite sisätiloihin, esim. hanttarin jalkatilaan. Sitten kytkee Ctecin 12 V löatausjohdoista miinuskaapelin auton runkoon ja pluspiuhan vetää joko konehuoneeseen akulle, tai kytkee sen johonkin jatkuvan sähkön pluspiuhaan kojelaudan sisällä.
Näin täyttyy määräykset ja laturikin kestänee paremmin auton sisätiloissa kuin konetilassa, oli se sitten vaikka IP99
Näin täyttyy määräykset ja laturikin kestänee paremmin auton sisätiloissa kuin konetilassa, oli se sitten vaikka IP99
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Akku tyhjänä, syitä etsitään
Alkuperäinen ongelma lienee ollut tuossa ylimääräisessä virrankulutuksessa, joka aiheutui BT-OBD-palikasta.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Akku tyhjänä, syitä etsitään
CTEKissä tulee tosiaan tällaista asennusta varten vielä johdosarja (mikä osottaitui liian lyhyeksi mutta kuitenkin)AZP kirjoitti:Eikös se olisi helpointa laittaa sisätilapistorasiaan haaroitin, kytkeä se Ctec siihen ja asentaa itse laite sisätiloihin, esim. hanttarin jalkatilaan. Sitten kytkee Ctecin 12 V löatausjohdoista miinuskaapelin auton runkoon ja pluspiuhan vetää joko konehuoneeseen akulle, tai kytkee sen johonkin jatkuvan sähkön pluspiuhaan kojelaudan sisällä.
Näin täyttyy määräykset ja laturikin kestänee paremmin auton sisätiloissa kuin konetilassa, oli se sitten vaikka IP99