moro,
olisi ostossa 1999 T5-koneinen tbo automaatti, johon liittyen kaipailisin tietoa:
(itselläni ollut vain 9-5:a)
- huohotinongelmia ei kai siis ole tässä koneessa?
- Garretin kesto.. onko samaa luokkaa ku 9-5:ssa?
- ruosteherkkyys?
- ohjauksen clamp eli mikä vika tää nyt olikaan?
- pahimmat tyyppiviat?
- laatikon kesto, eikös se ole 4-portainen Aisin vm 1998 - 2001 9-3:ssa
muuta huomioitavaa???
T5-koneinen tbo automaatti / kokemuksia
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: To Syys 18, 2008 19:59
T5-koneinen tbo automaatti / kokemuksia
-*-Elämä on-*-
Re: T5-koneinen tbo automaatti / kokemuksia
- Ei huohotinongelmaa
- turbo on GT25, varsin kestävä malli
- etutolpat, takapyörien kaarien etuosa
- clamppi auttaa jos vetelee kiihdytyksissä eikä alatukivarsien puslien kunnostus auta (lopputulos riippuu renkaiden koosta ja profiilista)
- tyyppivikoja etsi haulla
- 4 vaihteinen AW50-40LE on perusvahva laatikko jos öljyt vaan on vaihdettu sopivasti eikä vaihtolaatikotkaan paljoa maksa
- turbo on GT25, varsin kestävä malli
- etutolpat, takapyörien kaarien etuosa
- clamppi auttaa jos vetelee kiihdytyksissä eikä alatukivarsien puslien kunnostus auta (lopputulos riippuu renkaiden koosta ja profiilista)
- tyyppivikoja etsi haulla
- 4 vaihteinen AW50-40LE on perusvahva laatikko jos öljyt vaan on vaihdettu sopivasti eikä vaihtolaatikotkaan paljoa maksa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko