turbo sauhuttaa
turbo sauhuttaa
Apua,kiire,9-5 2,0 turpo rupes sauhuttaa välil rankasti,stp hiukan rauhoitti...tän hinta luokan autoon ei kait uutta turpoo kannata laittaa....autossa tehdas viri 192hv...jos ostan uudeenman 2002-2004,niin sopiiko tämä vanha boksi siihen,entäs jos 2,3l...
Re: turbo sauhuttaa
Jos autolla aikoo luotettavasti päästä paikasta toiseen, ei uuden turbon hankinta ole katumista. Uusi gt17 ei välttämättä ole suositelluin ratkaisu, mutta se on kohtuullisen edullinen ja pääsee silläkin useamman vuoden (70-250tkm).
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: turbo sauhuttaa
Tässä esimerkki mitä maksaa luotettavampi turboahdin autoon, mikäli se on turbosta johtuvaa http://www.neobrothers.co.uk/turbo-char ... -2769.html
Vanha boksi ei käy suoraan toiseen. Mutta foorumin kautta kyllä löytyy asiaan perehtyneitä ohjelmoijia, jotka loihtii
iin lisätehoja kohtuullisella korvauksella. Ja samalla vaikka E85-polttoaine ohjelman ja open SID ominaisuuden. Ja jos ostat uudemman 02-04 niin kannattaa siinäkin valita yksilö missä on mitsun turbo (aeroissa on vakiona).
Vanha boksi ei käy suoraan toiseen. Mutta foorumin kautta kyllä löytyy asiaan perehtyneitä ohjelmoijia, jotka loihtii

NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511