RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
Onko kellään Oulun- tai Kuopionseudulla kokemusta, taitoa ja halua tehdä RE85 päivitystä vuosimallin -97 900seen?
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Pe Joulu 21, 2012 21:48
Re: RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
Ite ajelen puolet 95E10 ja puolet RE85 seoksella, hyvin pelaa. Omalla vastuullani tietysti. 

SAAB NG900SE 2.0 16V
Re: RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
Onko Check Engine-valo vilkahdellut? Laitoin kolmanneksen re85:sta toissapäivänä ja valo syttyi moottoritiellä, eikä ole sammunut. Tämä tapahtui eilen, eikä ole paljoa kilometrejä takana, mutta tänään tulee kantatie-ajoa 60km. Auton käyttäytymisessä ei ole mitään poikkeavaa. On toi valo mulla joskus hetkittäin palanut lyhyitä pätkiä, noin kerran kahdessa kuukaudessa pelkällä bensallakin. -94 NG900 B206 vapari kyseessä.
Re: RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
Veikkaan että tompatalla on myös ilmavuoto sekoittamassa seoksia, tarkista läppäkotelon O-renkaat ja alipaineletkut jotka päätyy läppäkoteloon.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: RE85 päivitys NG900seen Kuopio, Oulu
Kiitokset neuvoista. Se check engine vikavalo sammui, kun tankkasin 98:a, jota mahtui tankkiin 18 litraa. Outoa vain, kun huomasin lampun sammuneen, niin ehdin ajaa vain 600m. En ole varma, syttyikö varoitusvalo ollenkaan, kun lähdin tankilta. Olis varmaan sammunut, vaikka en olisi tankannutkaan.
Tarkistin noita mahdollisia vuotopaikkoja, mutta O-renkaat olivat ehjät. Vaihdoin kokeeksi muutaman rapean näköisen letkun(polttoaineen jakotukilta lähtevä ja ohuempi letku venttiilikopan kyljestä), kun oli sopivaa hyllyssä ja laitoin muutamaan kohtaan klemmarin lisäksi. Vaihdetut letkut tuntuivat kyllä ehjiltä, vaikka päältä hilseilikin jo kumia pois, kun taivutteli. Yhden päässä oli halkeama. Testiajot vielä tekemättä.
Tarkistin noita mahdollisia vuotopaikkoja, mutta O-renkaat olivat ehjät. Vaihdoin kokeeksi muutaman rapean näköisen letkun(polttoaineen jakotukilta lähtevä ja ohuempi letku venttiilikopan kyljestä), kun oli sopivaa hyllyssä ja laitoin muutamaan kohtaan klemmarin lisäksi. Vaihdetut letkut tuntuivat kyllä ehjiltä, vaikka päältä hilseilikin jo kumia pois, kun taivutteli. Yhden päässä oli halkeama. Testiajot vielä tekemättä.