Tässä kohtaa on varmaan tullut väärin ymmärrys900S kirjoitti:
Sisko kuitenkin soitti tunti sitten, kun oli hakenut autonsa pois Metrosta. Hän kysyi siellä kuitenkin, että miksi sekä puhallin että vastus pitää vaihtaa? Vastaus oli: "Meidän arvion mukaan ne molemmat pitää vaihtaa. Jos puhallin hajoaa, se hajottaa AINA myös vastuksen".
Juu näin on! Eikö merkkiliike todellakaan saa varmuudella selville kumpi niistä on hajalla, eikä vain arvailla että ne molemmat pitää vaihtaa?? Kovasti vaikea uskoa, että ne pitää AINA vaihtaa molemmat!?

Eli yleensä kun vastukset hajoavat niin syynä on kulunut/likainen liikaa virtaa ottava puhaltimen moottori mikä hajoittaa myös pikkuhiljaa tuon vastuksen. Merkkiliike mikä antaa työlleen ja varaosilleen esim. kahden vuoden takuun ei ota tietenkään sitä riskiä että vaihdetaan vain rikkinäinen osa eikä korjata itse vian aiheuttajaa..
En nyt sano että jos ko autoon vaihdetaan vain puhaltimen moottori niin että vastukset hajoavat heti kohta

