ng900 miten takalasinlämmityksen automatiikka pois?
ng900 miten takalasinlämmityksen automatiikka pois?
Ei ole wissiä eikä ohjekirjaa mistä tarkistaa kuinka saada takalasinlämmitys automatiikka pois käytöstä automaatti ilmastoinnilla varustetusta ng900. Lasin lämmitys menee aina päälle vähänkin pidemmän tauon jälkeen. Muistaako kukaan kuinka tuo poistetaan?
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: ng900 miten takalasinlämmityksen automatiikka pois?
Miksi kaikki pitää olla automatiikkaa, nyppää lämmittimestä piuha irti 

NG900 ACC ohjelmoidaan asettelemalla valinnat oman maun mukaan paneelista ja tallettamalla ohjelmonti painamalla yhtä aikaa ECON ja puhallin isommalle nappulaa. Tämä asetelma tulee sitten käyttöön aina startin yhteydessä. Auttaisko tuo ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kiitokset, pitää tutkailla. Ongelma prioriteettien järjestys vaihtui
Kunhan nyt saa lainakulkineesta ensin tämän näköisen tarran pois

#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Pidä takalasin lämmittimen nappia pohjassa kunnes kuuluu piippaus SID kertoo, että automatiikka on pois. Takaisinkytkentä samalla tapaa.
Kannattaa huomioida, että peilit lämpeävät samalla takalasin kanssa.
Itse olen kokenut automatiikan ihan mukavaksi, ei haittaa vaikka joskus turhaankin olisi päällä.
Kannattaa huomioida, että peilit lämpeävät samalla takalasin kanssa.
Itse olen kokenut automatiikan ihan mukavaksi, ei haittaa vaikka joskus turhaankin olisi päällä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2