M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Viimeksi muokannut jt, Ti Loka 30, 2012 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Totta muuten. 4,5" ne oli mutta sattui näppäilyvirhe.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
96:seen koukku sitä tarvitsevalle
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=130188
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=130188
Jussi Juonio # 1996
Saab 9-3 SC 2,0 TS vm.06, Saab 95E vm.69
Saab OG900 16V vm.91 sekä Saab OG900 2,1 5D vm.93.
Saab 9-3 SC 2,0 TS vm.06, Saab 95E vm.69
Saab OG900 16V vm.91 sekä Saab OG900 2,1 5D vm.93.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Kuupan etuspoikka hakusessa + radioteline
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=130213
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=130213
Viimeksi muokannut Juha K, Pe Marras 02, 2012 09:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
ANNETAAN:
Kaksi kappaletta ihan vakioita SAAB V4 moottoreita sekä vaihdelaatikkoja. Ainakin toisesta koneesta on tasapainoakselin laakerit ja jakopää hajalla. Muutenkaan ei ole kovin tarkkaa tietoa mikä on osien kunto. Toisaalta hintakin on halpa eli koko läjän saa käydä vain noutamassa pois. Osien sijaintipaikka Kerava.
Muutamia kuvia löytyy täältä:http://www.guru-group.fi/~kabu/index.ph ... &Itemid=93
Kaksi kappaletta ihan vakioita SAAB V4 moottoreita sekä vaihdelaatikkoja. Ainakin toisesta koneesta on tasapainoakselin laakerit ja jakopää hajalla. Muutenkaan ei ole kovin tarkkaa tietoa mikä on osien kunto. Toisaalta hintakin on halpa eli koko läjän saa käydä vain noutamassa pois. Osien sijaintipaikka Kerava.
Muutamia kuvia löytyy täältä:http://www.guru-group.fi/~kabu/index.ph ... &Itemid=93
Tahtari-Pekka
95, 1962 (MA) - 900 OG, 1984 (MA)
95, 1962 (MA) - 900 OG, 1984 (MA)
96:Vanhempi ratti hakusessa.
Löytyiskö keltään saabin "luurattia" (-68 tai vanhempaa) Ei tarvitse olla mikään
museokuntoinen kunhan on osat tallella.
Soittele tai pistä yv.
Toni 0405269929
Löytyi! Kiitos kaikille!
museokuntoinen kunhan on osat tallella.
Soittele tai pistä yv.
Toni 0405269929
Löytyi! Kiitos kaikille!
Viimeksi muokannut tststs2, Ma Marras 05, 2012 00:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Löytyy 1 kpl, kuntoa en osaa kehua ennenkuin taas katson varastolle mennessäni.
Pentti
Pentti
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Myydään 95/96 osaa http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=130502
96 -73, Sonett -73, 900 ”kilpuri”, 900 -89
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 185
- Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:44
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Näkyy olevan vielä nurkassa melkein puoli metriä kromattua listaa kumeineen. On vähän kolhuinen, mutta saa siitä pätkimällä vaikka etulokariin. Osa Lahdessa. Hinta kaksi euroa mutta jos tulet hakemaan sen vanhalla Saabilla, saat ilmaiseksi.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Multa löytyisi ylimääräsenä noita viimisimpiä isoja etuvilkun laseja kuuppaan, kunto oli muistaakseni hyvä, mitä mahtaa niistä kehdata pyytää? Eikö ne jostain syystä olleet niitä harvinaisempia, vai muistanko väärin?
Jostain olen kuullut että voisi olla satkun kipale ( ), jostain taas että olisi vitosen kipale. Tiedä näistä..
Jostain olen kuullut että voisi olla satkun kipale ( ), jostain taas että olisi vitosen kipale. Tiedä näistä..
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Vastaus: Siltä väliltä.
Perustelut: Noissa isoissa vilkuissa on ollut laatu sevverta kehno, että kiinnitysruuveja liian tiukkaan ruuvaamalla niitä on halottu monta mottia. Liian ohuet ainevahvuudet = yleinen riesa muovituotteissa. Lisäksi haurastuttava UV-säteily jne. Isovilkkuisten tuotantomäärätkin lienevät olleet luokkaa kolmasosa pikkuvilkkuisten määrästä. Ison vilkun lähtöhinta marmoritiskiltä lienee ollut vähintään tuplat pikkuiseen verrattuna. Jne.
Lisää MuTu'a: Joku voi satasen maksaakin, jos vilkku on käyttämätön ja hyvin säilytetty, ja se on viimeinen osa, joka puuttuu muuten A1-kuntoisesta veenelkusta. Vitosella voi varautua joltisenkinmoiseen askarteluun, että saa vilkun edes pysymään matkassa. Hintataso tällaisella tuotteella tuskin on putoamaan päin, ja helpohko säilytettävyys (pimeässä ja viileässä) voi houkutella panttaamaan osaa vielä pitkään
Hintahan vedetään aina hihasta. Hihan pituuden ja tiukkuuden lisäksi summaan vaikuttaa vielä se, haluaako myyjä maksimoida voiton, vai tunteeko tarvetta kulttuuritekoon. Ehkä myyjä haluaa jopa tietää, millaiseen projektiin tavaraa on myymässä. Lisäksi ostajan asenne voi vaikuttaa hintaan feistufeis-tilanteessa. Sellastakin tuntumaa on joskus ilmaantunut, että jotenkin vain ne varakkaimmat harrastajat löytävät usein ne parhaat ja silti edulliset osat
terv. jt (vain heikohkoja vilkkuja varastossa)
Perustelut: Noissa isoissa vilkuissa on ollut laatu sevverta kehno, että kiinnitysruuveja liian tiukkaan ruuvaamalla niitä on halottu monta mottia. Liian ohuet ainevahvuudet = yleinen riesa muovituotteissa. Lisäksi haurastuttava UV-säteily jne. Isovilkkuisten tuotantomäärätkin lienevät olleet luokkaa kolmasosa pikkuvilkkuisten määrästä. Ison vilkun lähtöhinta marmoritiskiltä lienee ollut vähintään tuplat pikkuiseen verrattuna. Jne.
Lisää MuTu'a: Joku voi satasen maksaakin, jos vilkku on käyttämätön ja hyvin säilytetty, ja se on viimeinen osa, joka puuttuu muuten A1-kuntoisesta veenelkusta. Vitosella voi varautua joltisenkinmoiseen askarteluun, että saa vilkun edes pysymään matkassa. Hintataso tällaisella tuotteella tuskin on putoamaan päin, ja helpohko säilytettävyys (pimeässä ja viileässä) voi houkutella panttaamaan osaa vielä pitkään
Hintahan vedetään aina hihasta. Hihan pituuden ja tiukkuuden lisäksi summaan vaikuttaa vielä se, haluaako myyjä maksimoida voiton, vai tunteeko tarvetta kulttuuritekoon. Ehkä myyjä haluaa jopa tietää, millaiseen projektiin tavaraa on myymässä. Lisäksi ostajan asenne voi vaikuttaa hintaan feistufeis-tilanteessa. Sellastakin tuntumaa on joskus ilmaantunut, että jotenkin vain ne varakkaimmat harrastajat löytävät usein ne parhaat ja silti edulliset osat
terv. jt (vain heikohkoja vilkkuja varastossa)
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Eivät nuo nyt tarkalleen ottaen varaosia ole, mutta harrastukseen olennaisesti liittyvää kuitenkin
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 42#p908542
Coupe-mallisia piparimuotteja siis tarjolla, valmistetaan tilauksesta. STW-malli on toistaiseksi loppu (pistehitsausmahdollisuus hakusassa).
terv. jt
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 42#p908542
Coupe-mallisia piparimuotteja siis tarjolla, valmistetaan tilauksesta. STW-malli on toistaiseksi loppu (pistehitsausmahdollisuus hakusassa).
terv. jt
Jari "jt" Talvela
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Voisin ottaa hyllyyn sen sininen korjauskirja, jota mistään ei saa?
Myös pdf-julkaisuna kelpaa.
Myös pdf-julkaisuna kelpaa.
Saab 96 (1975), Chevrolet Corvette (1973), Chevrolet Corvette (1982) Collector Edition, Alfa Romeo
http://ruosterausku.blogspot.fi/
http://ruosterausku.blogspot.fi/
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Laitoin yyveetprogress kirjoitti:Voisin ottaa hyllyyn sen sininen korjauskirja, jota mistään ei saa?
Myös pdf-julkaisuna kelpaa.
#4275
9-3 2.0T
96 -76
9-3 2.0T
96 -76