Rommitommi kirjoitti:Itsellä natisee jostain hattuhyllyn paikkeilta, koejalaudan keskimmäisten tuuletussuuttimien kohdalta, taustapeili natisee ja luonnollisesti penkistä lähtee kaikista pahin narina.
Heh, samat paikat narskuttaa täälläkin. Lisäksi välillä vaihdekepin/virta-avaimen kehys, keskikyynärnoja sekä molempien etuovien panelit ja kojetaulun pääty hanskalokeron puolelta... Ei kaikki yhtä aikaa, mutta AINA jokin noista. Ei tunnu helpotusta löytyvän kiiloista, viiloista tai pahoista puheista. Tähän alkaa pian tottua tai sit pitää oikeasti vaihtaa autoa.
Ristom kirjoitti:Autot ovat yksilöitä, meillä ex 2007 9-5 piti helvetillistä sirinää mittariston suunnalta ja voimansiirrossa oli klappia uudesta asti. Toi NG 9-5 on kyllä hiljaisempi, paljon parempi auto kaikkiaan, mutta väliä saa tosiaan 9-3:sta laittaa aika paljon. Kustannustehokkaampaa on laittaa radio päälle tai kovemmalle.
Totta. Mulla on käynyt hyvä tuuri 9-5:n kanssa, ovat olleet erittäin "kiinteitä", tosin niistäkin selvästi heikoin esitys on tuo viimeisin 2007. Sen matkustamo ei pidä ajossa ääntä, mutta ylipäätään ovenkahvat nitisee kun niihin tarraa, muovilaadut on kovempaa (äänekkäämpää) jne. 2000 ja 2003 olivat todella hyvin tehtyjä yksilöitä, minkähän takia ne piti mennäkään vaihtamaan... hmm...
Vastaavasti ajomelu on mielestäni femmassa huomattavasti kovempi kuin kolmosessa, elämä on valintoja.
edit: Tähän väliin on pakko heittää vastuuvapautuslauseke: Olen erittäin pikkutarkka kyseessä olevan asian suhteen, mikä kannattaa pitää mielessä kirjoituksiani lukiessa.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10