No eipä se kai haittaakaan esim. niitä jotka päivittää kaiken tekemisensä sitä mukaa facebookiinKomppaaja kirjoitti: kohta ei käydä enää paskallakaan ilman ettei sitäkin toimitusta joku kyttää....ja joittenkin idioottien mielestä tämä suuntaus on ihan OK !
mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
9-5 2.3tA -00 527tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Siinä kanssa yksi asia jota minä en ymmärrä.....Janza kirjoitti:No eipä se kai haittaakaan esim. niitä jotka päivittää kaiken tekemisensä sitä mukaa facebookiinKomppaaja kirjoitti: kohta ei käydä enää paskallakaan ilman ettei sitäkin toimitusta joku kyttää....ja joittenkin idioottien mielestä tämä suuntaus on ihan OK !
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ongelmaa ei olekkaan niin pitkään kun tämä ihminen vapaaehtoisesti kertoo missä on ja mitä tekee. Ja ennenkaikkea voi halutessaan lopettaa tämän älyttömyyden.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Talvi vit... yleisesti,pakkaset ja lumisade.Ei kiitos!
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No tuohan on pelkästään valintakysymys: eli ei muuta ku muutto vähintään pari-kolmetuhatta kilsaa kohti etelää niin ei veetuta enäänana61 kirjoitti:Talvi vit... yleisesti,pakkaset ja lumisade.Ei kiitos!
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jeps, ei kun käsilaukkua pakkaamaan ja kohti Kreikkaa.
Meidän rahathan siellä jo onkin joten eikös mennä itte perästä
...
Meidän rahathan siellä jo onkin joten eikös mennä itte perästä
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ainakin Rovaniemellä Destia rail(entinen MVH Hyyryläinen) hoiti lumityöt radalla helvetin hyvin..nalleolut kirjoitti:listasta tulee pitkä hih..jusa_71 kirjoitti:mitkäs/minkä pohjan ne nyt on pilanneet
vaikka 6-tien perus"parannus" , ratapihojen lumityöt , maanteiden auraus jne jne..
Terveisin entinen kiskopyörä kaivurin kuski
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Voiko tätä nyt edes sanoa vitutukseksi, kun siihen on jo tottunut, mutta joku oli taas vaihteeksi käynyt katsomassa olisiko satkussa jotain viemisen arvoista. Ei ollut. Onneksi ei hajoitettu mitään, ja ovestakin oli menty sopivalla avaimella.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
-
Premium Override
- "Hölösuu"
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Peltolammilla asuessa kerkes olla puol vuotta auto ja pyörä lukitsemattomana, kunnes sit samalla viikolla oli viety kolikot keskikonsolista, autoa ei kai ollut saanut käyntiin, koska pölliny mun jarruttoman pyörän
Pyörä löytyi läheisen siwan nurkalta, seinään ajettuna, eturengas kahdeksikkona, haarukka ja penkki taaksepäin taipuneena
Koko pari sataa metriä siwalle on loivaa alamäkeä
Taloudellinen takaisku ei haitannut, kun miettii missä kunnossa on kaverin naama ollut törmäyksen jälkeen.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
HP Pavilion DV7 ja HP:n täys-sysi-paska palvelu.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei pitäisi selata Blocketia, aina se johtaa jonkinlaiseen ärsytykseen, jos ei Suomen verotuksesta niin sitten jostakin sellaisesta seikasta kuin tällä kertaa. Katselin nimittäin ensimmäisiä SC-kolkkeja, suhteellisen edullisesti lähtisi mukaan siistin näköisiä ja kohtuullisesti ajettuja yksilöitä. Mutta se keula. Mitä helvettiä on liikkunut sen ihmisen päässä joka on vetänyt paperille suoran linjan tuulilasin alareunasta ajovaloumpion alaakulmaan? Säästetyt kruunut (tai dollarit) Saabimaiseen simpukkamuotoon verrattuna, veikkaan ma.
Kun 9-3 SC mallina on kuitenkin muutoin hyvin kiinnostava, on hyvin todennäköistä että joudun aikanaan maksamaan monta tonnia ylimääräistä 08-> facelift-mallista, ja näillä tonneilla saan sitten vielä kaupan päälle GM:istetyn kojelaudan, edellämainitusta johtuen aux-johdon roikkumassa radion etupaneelista (eikä kyynärnojan alta), puuttuvat sivulistat, typerät ja kalliit valot (vai saiko faceliftiä vielä halogeeneillä? Edit: näemmä), ja luultavasti vielä lisää kilometrejä mittariin koska en kuitenkaan ole valmis maksamaan hintaeroa yhtä vähän ajettuun pari vuotta uudempaan... Se on tuo sama konepellin reunan linja joka pilaa OG9-3:nkin ulkonäön OG9-5:een verrattuna, mutta sillä nyt ei ole niin väliä kun tuosta parista valitsisin muutenkin femman.
Kun 9-3 SC mallina on kuitenkin muutoin hyvin kiinnostava, on hyvin todennäköistä että joudun aikanaan maksamaan monta tonnia ylimääräistä 08-> facelift-mallista, ja näillä tonneilla saan sitten vielä kaupan päälle GM:istetyn kojelaudan, edellämainitusta johtuen aux-johdon roikkumassa radion etupaneelista (eikä kyynärnojan alta), puuttuvat sivulistat, typerät ja kalliit valot (vai saiko faceliftiä vielä halogeeneillä? Edit: näemmä), ja luultavasti vielä lisää kilometrejä mittariin koska en kuitenkaan ole valmis maksamaan hintaeroa yhtä vähän ajettuun pari vuotta uudempaan... Se on tuo sama konepellin reunan linja joka pilaa OG9-3:nkin ulkonäön OG9-5:een verrattuna, mutta sillä nyt ei ole niin väliä kun tuosta parista valitsisin muutenkin femman.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Toisaalta naurattaa, Uralskiy, -30 astetta, Joulu ja työreissu. Aina ei voi voittaa 
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Hieno avautuminenRattivaihde kirjoitti:Katselin nimittäin ensimmäisiä SC-kolkkeja, suhteellisen edullisesti lähtisi mukaan siistin näköisiä ja kohtuullisesti ajettuja yksilöitä. Mutta se keula. Mitä helvettiä on liikkunut sen ihmisen päässä joka on vetänyt paperille suoran linjan tuulilasin alareunasta ajovaloumpion alaakulmaan? Säästetyt kruunut (tai dollarit) Saabimaiseen simpukkamuotoon verrattuna, veikkaan ma.
Mitä vikaa xenon-valoissa on??Rattivaihde kirjoitti:Kun 9-3 SC mallina on kuitenkin muutoin hyvin kiinnostava, on hyvin todennäköistä että joudun aikanaan maksamaan monta tonnia ylimääräistä 08-> facelift-mallista, ja näillä tonneilla saan sitten vielä kaupan päälle GM:istetyn kojelaudan, edellämainitusta johtuen aux-johdon roikkumassa radion etupaneelista (eikä kyynärnojan alta), puuttuvat sivulistat, typerät ja kalliit valot
Asiaan: Itseäni v****taa Saabista taas pestessä ja vahatessa löytyneet naarmut ja kiveniskemät... ois ehkä vaan pitäny antaa olla kuran alla niin ei ois häirinny
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sain vakuutusyhtiöltä kirjeen. Ilmoittivat siinä kaskovahingon vuoksi alentavansa bonusta. Bonuksen alentamisesta (20%) johtuva tulevien vuosien vakuutusmaksujen korotus olisi yhteensä noin 129.20 euroa. Voisin välttää bonuksen alenemisen mikäli maksaisin korvaussumman 1096.24 euroa takaisin ...
Eli maksamalla heti 1096,24 euroa säästäisin tulevien vuosien vakuutusmaksuissa oletettavasti 129,20 euroa. Hyvä sijoitus, eikö totta? Varsinkin, kun siirsin poikani ko. ajoneuvon haltijaksi minkä jälkeen en edes maksa ko. auton vakuutusmaksuja.
Miten yksinkertaisina vakuutusyhtiöt asiakkaitaan pitävätkään ... Kait minä sitten täytän asumismuotoni, ikäni ja asuinpaikkakuntani perusteella helposti höynäytettävän peräkammaripojan tunnusmerkistön?
Ilmeisesti näitä kaavamaisia kirjeitä lähetetään kaikille vahingontekijöille summia sen kummemmin vilkaisematta?
Kolikon toinen puoli: Olin asian tiimoilta yhteyksissä korjauksen suorittaneeseen yrittäjään. Hän totesi, ettei ole vieläkään saanut vakuutusyhtiöltä korvausta korjaustyöstänsä. Autoa alettiin korjaamaan lokakuun alussa. Vakuutuksen omavastuuosuuden maksoin yrittäjälle autoa noudettaessa.
Eli kolarikorjaamon pitää antaa 2,5 kk liikevaihtonsa lainaksi vakuutusyhtiölle voidakseen harjoittaa kyseistä yritystoimintaa. Uudempia/kalliimpia autoja korjattaessa/varaosia hankittaessa puhutaan jo huomattavista summista. Näitä kun kertyy 2,5 kk jonoon niin on siinä yrittäjällä ihmettelemistä millä rahalla saa asiansa hoidettua.
Eli maksamalla heti 1096,24 euroa säästäisin tulevien vuosien vakuutusmaksuissa oletettavasti 129,20 euroa. Hyvä sijoitus, eikö totta? Varsinkin, kun siirsin poikani ko. ajoneuvon haltijaksi minkä jälkeen en edes maksa ko. auton vakuutusmaksuja.
Miten yksinkertaisina vakuutusyhtiöt asiakkaitaan pitävätkään ... Kait minä sitten täytän asumismuotoni, ikäni ja asuinpaikkakuntani perusteella helposti höynäytettävän peräkammaripojan tunnusmerkistön?
Ilmeisesti näitä kaavamaisia kirjeitä lähetetään kaikille vahingontekijöille summia sen kummemmin vilkaisematta?
Kolikon toinen puoli: Olin asian tiimoilta yhteyksissä korjauksen suorittaneeseen yrittäjään. Hän totesi, ettei ole vieläkään saanut vakuutusyhtiöltä korvausta korjaustyöstänsä. Autoa alettiin korjaamaan lokakuun alussa. Vakuutuksen omavastuuosuuden maksoin yrittäjälle autoa noudettaessa.
Eli kolarikorjaamon pitää antaa 2,5 kk liikevaihtonsa lainaksi vakuutusyhtiölle voidakseen harjoittaa kyseistä yritystoimintaa. Uudempia/kalliimpia autoja korjattaessa/varaosia hankittaessa puhutaan jo huomattavista summista. Näitä kun kertyy 2,5 kk jonoon niin on siinä yrittäjällä ihmettelemistä millä rahalla saa asiansa hoidettua.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Timon kirjoitti:Ihan en hahmottanut mitä linjaa tarkoitat, mutta minusta ng9-3 on molempiin suuntiin muotoilultaan huomattavasti tyylikkäämpi ja modernimpi kuin og9-3.


OG-kolkkikin on ihan nätti auto lukuunottamatta keulan linjoja. NG-facelift on yksi parhaista, vaikken suuremmin välitäkään tuosta ylimääräisestä aggressiivisuudesta keulassa (OG900-tyylin tuimailmeisyys vielä menee), josta syystä olisin NG-femmankin tilannut karvalakkipuskureilla jos olisi tilaisuus tullut
Meinaatko SS:n ja convertibleen ilmaantuneita lexus-valoja? Kun en itse porrasperän konseptia ole koskaan oppinut arvostamaan, ja avoautoa tuskin tulen ihan kohta ostamaan niin faceliftin farmarin perään tuomat muutokset taitavat rajoittua puskuriin, joka tosin toisin kuin keula muuttui rumemmaksi... Toinen faceliftin huononnus ulkonäköön on ovenkahvojen vaihtuminen saab-mallista opeliin.Timon kirjoitti:facelift-mallissa, mutta perän osalta mielestäni mentiin siinä huonompaan suuntaan.
Ne ovat kalliit korjata kun jotain hajoaa (verrattuna esim. yhden halogeenipolttimon hintaan), niiden tuoman valon sävy on kylmä verrattuna halogeeneihin, ne häikäisevät vastaantulijoita (tai ainakin minua) pimeällä pahemmin kuin halogeenit, tekevät ajovaloumpiosta tyhjän ja teknisen näköisen kun koko umpion takapinta ei enää olekaan heijastinta, ja ne ovat leimallisesti 2000-lukulaista tekniikkaa jota minä yleisesti ottaen karstastan. Riittääkö nämä vai pistetäänkö vielä lisää?Timon kirjoitti: Mitä vikaa xenon-valoissa on??
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22