Nyt sekoilee haku, aihe on varmasti käyty jo läpi foorumilla mutta kysytään uudestaan.
Mistä lähtien/missä mallissa 9-5 Saabeissa ei tarvitse murehtia Garretin GT17 ahtimesta?
Ilmeisesti 2.3t Vector ja Aero on ainakin malleja missä on kunnon puhallin?
Turbojen erot
Re: Turbojen erot
B235R ja B235L koneiset, eli 9-5 aerot sekä 2.3T (iso T), jossa 220hp.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Turbojen erot
Kiitos
Re: Turbojen erot
Murhe loppui siihen, kun vaihdoin Mitsun pakosarjan jatkeeksi. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Re: Turbojen erot
KomppaanMertmi kirjoitti:Murhe loppui siihen, kun vaihdoin Mitsun pakosarjan jatkeeksi.

Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377