Turbojen erot

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
YoC
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 18:30
Paikkakunta: Nurmijärvi / Helsinki

Turbojen erot

Viesti Kirjoittaja YoC »

Nyt sekoilee haku, aihe on varmasti käyty jo läpi foorumilla mutta kysytään uudestaan.

Mistä lähtien/missä mallissa 9-5 Saabeissa ei tarvitse murehtia Garretin GT17 ahtimesta?

Ilmeisesti 2.3t Vector ja Aero on ainakin malleja missä on kunnon puhallin?
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Turbojen erot

Viesti Kirjoittaja Hook »

B235R ja B235L koneiset, eli 9-5 aerot sekä 2.3T (iso T), jossa 220hp.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
YoC
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 18:30
Paikkakunta: Nurmijärvi / Helsinki

Re: Turbojen erot

Viesti Kirjoittaja YoC »

Kiitos
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Turbojen erot

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Murhe loppui siihen, kun vaihdoin Mitsun pakosarjan jatkeeksi. ;-)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Re: Turbojen erot

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

Mertmi kirjoitti:Murhe loppui siihen, kun vaihdoin Mitsun pakosarjan jatkeeksi. ;-)
Komppaan :lol:
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Vastaa Viestiin