moro,
onko 9-3:sta ollu siis tehomalli myynnissä, joka ei ole siis Aero vaan "karvalakki" jossa vaan sama kone kuin Aerossa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-3
tossa wikin taulukossa löytyy seuraava pata:
B204R: 280 N·m (210 lb·ft) @ 2200 rpm 200 hp (150 kW) @ 5500 rpm 9.2:1 1.00 bar (14.5 psi) 1999
jos ko. malli ollut myynnissä, niin onko siinä millainen ahdin vakiona?
151Kw koneinen versio, ei Aero
-
- "Turbo"
- Viestit: 249
- Liittynyt: To Syys 18, 2008 19:59
151Kw koneinen versio, ei Aero
-*-Elämä on-*-
Re: 151Kw koneinen versio, ei Aero
Tuo taitaa olla ns. pre-aero mallin kone, eli tämä aero on pienemmillä sport-helmoilla ja puskureilla eikä uudemmilla läskeillä vastaavilla
Edit: Ja ahtimena tuossa taitaa olla Garrett T25
Edit: Ja ahtimena tuossa taitaa olla Garrett T25
9-3 2.0t AT -01 stg1
Re: 151Kw koneinen versio, ei Aero
On ollut olemassa, kyseessä T5 moottori jossa T25 jäykemmällä hukkiksen kellolla ja uudemmalla coolerilla (läpivirtaava). Hyvä moottori. Parempi kuin uudempi T7 Aero, ainakin luotettavuuden ja viritysystävällisyyden osalta.
Auton varustelu on sitten riippunut ostajasta, ruotsissa on tuota 200hv B204R:ää saanut melko karvalakkiinkin koriin, mutta Aeron edeltäjä Turbo Sport vastaa käytännössä varustelulta (sähkönahkat, helmat, sporttiratti jne.) täysin 2000 vuosimallin T7 Aeroa, eroina vain Aero-merkkien puute ja T5 moottori.
Auton varustelu on sitten riippunut ostajasta, ruotsissa on tuota 200hv B204R:ää saanut melko karvalakkiinkin koriin, mutta Aeron edeltäjä Turbo Sport vastaa käytännössä varustelulta (sähkönahkat, helmat, sporttiratti jne.) täysin 2000 vuosimallin T7 Aeroa, eroina vain Aero-merkkien puute ja T5 moottori.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 151Kw koneinen versio, ei Aero
Onhan sitä my2000 T7 mallista aeron 205 heppaisella koneella mutta muutoin perusmallin näköisenä myyty ainakin Ruotsissa, aina välillä tulee nettiautossa vastaan.
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5286697
Tai sitten ilmossa ei ole kaikki kunnossa, mutta on noita nähty ennenkin ilmoituksissa.
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5286697
Tai sitten ilmossa ei ole kaikki kunnossa, mutta on noita nähty ennenkin ilmoituksissa.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
- sabatti 96
- "Hölösuu"
- Viestit: 1108
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
- Paikkakunta: Knummi
Re: 151Kw koneinen versio, ei Aero
Mulla on tollanen perus kolkin näkönen 151kw saappi.
Italian tuonti, ahdin tuossa mun yksilössä on mitsu.
Ja tuossa allekirjoituksessa tuo määritys lukee HOT SE eli high output turbo
Hyvää uuttavuotta vaan kaikille saabisteille!
Italian tuonti, ahdin tuossa mun yksilössä on mitsu.
Ja tuossa allekirjoituksessa tuo määritys lukee HOT SE eli high output turbo

Hyvää uuttavuotta vaan kaikille saabisteille!
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Re: 151Kw koneinen versio, ei Aero
Saab ei myynyt lainkaan Aero malleja Italiaan veroteknillisten syiden takia, mutta autoista tehtiin Aeroja maahantuojan laskuun jälkiasennuksena.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.