vaihtovalo ja blingbling-ääni

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
qaw
"Saabisti"

vaihtovalo ja blingbling-ääni

Viesti Kirjoittaja qaw »

Potilas 9000 cs 2.3t -95 joka kiikutettu jenkeistä aikanaan.

Alkaa hitusen nyppiä tuo "shift up" -valo kun sen mielestä on parempi ajaa 65km/h vitosella (1100rpm) kuin nelosella (1600rpm) jne. Saakohan sitä säädettyä jotenkin ylemmille kierroksille, vaikkapa 2200rpm. Jos ei, onko helppoa keinoa sen poistamiseen vai kylmästi vaan lamppu irti?

Toinen rasittava asia on plimputus jos ei heti pistä turvavyötä kiinni tai avaa oven avaimet virtalukossa jne. Saakohan sen pois, tai mieluummin vaikka säädettyä kahteen plimputukseen?

Kiitoksia näistä jo etukäteen :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

Mimmi kirjoitti:TECH:lla saadaan säädettyä nuokin pois.
Vai on noin uudessa tontussa jo sellaisetkin hienoudet. Huomaa että on uusi automalli mulle ;) Täytyy sanoa että huollossa säätävät sitten.
9000tfor4ever
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja 9000tfor4ever »

ööh.. mulla on cc-88 tontussa samat ominaisuudet, ja kanssa mallia tuonti joskus kenkeistä.

nämä ominaisuudet on tottakai jo hiipuneet ikuiseen uneen auton iän myötä. Ottaakos muuten vielä uudessa tontussa vaihteen vaihdon ahtopaineesta vai kierroksista?
Auto = 4 kirjainta
Saab = 4 kirjainta
ex 9000tfor4ever :)
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

9000tfor4ever kirjoitti:ööh.. mulla on cc-88 tontussa samat ominaisuudet, ja kanssa mallia tuonti joskus kenkeistä.

nämä ominaisuudet on tottakai jo hiipuneet ikuiseen uneen auton iän myötä. Ottaakos muuten vielä uudessa tontussa vaihteen vaihdon ahtopaineesta vai kierroksista?
Enpä tiedä. Painemittaria kun ei (vielä) ole niin olen vain kierroslukumittaria seuraillut. Kakkosella tuntuu valon syttymiskohta olevan n. 1800rpm, nelosella 1600. Tietysti kun kaasua painaa reilummin niin valo sammuu, tutkisiko kaasupolkimen/läpän asentoa?
Kapaleino
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Sama homma mulla on tuo vaihto valo ja sekin on tosin jenkki malli.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Vastaa Viestiin