millanen 900 turbo kannattaa ostaa mistä saa tehoo

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
vapari
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 15:56
Paikkakunta: paimio

millanen 900 turbo kannattaa ostaa mistä saa tehoo

Viesti Kirjoittaja vapari »

siis joku 900 turbo saba pitäis hankkii, mihin sais helpol tehoo ja kestäis? Ja miten ne vaihde laatikot saa kestämään kovii tehoi? 16v vai 8v? ja kuin kovii pelei ne on vakiona? vai meneek pikku japsit ohi heittämäl?
Article
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

t16:sta saa ilman isoja muutoksia helpommin tehoa. Vakiona niissä on 175 heppaa, kattimalleissa 165. 8-venttiilisissä on 145 ilman cooleria ja 155 jos on cooleri.

Eipä noista ihan ensimmäiset pikkujapsit ohi mene.
Aki Peltola #1132
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Kyllä varmasti Japsit jää jalkoihin Turbolla, kun Vaparillakin ne riisikupit jää jalkoihin:evil:
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ässä myös hyvä vaihtoehto, tosin joutu lisäämään välijäähdyttimen... ja mahd. myös apc järjestelmän-...

Ässät suht halpoja... vielä...
saab900turbo
"Ruisku"
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

Metsästät jostain 16v turbon. Siihen vähä virii ni kyllä pitäis keretä. Vaihdelaatikkohan noissa ei mikään maankuulu ole, mutta kestää jos sitä käyttää järkevästi, ei oo mikää suorakytkentä :D . Paikaltaahan noi nyt ei mitää hirveitä raketteja oo, mut vauhdista kyllä lähtee :twisted: :twisted:
Jarru on vauhdin surma!
Vastaa Viestiin