JARRUKILPIEN VAIHTO

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3610
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Re: JARRUKILPIEN VAIHTO

Viesti Kirjoittaja wesku »

Onko nuo "kurakilvet" edes mitenkään pakollinen varuste ? Onhan esim. moottoripyörissäkin täysin suojaamattomat jarrulevyt edessä ja takana.
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 985
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: JARRUKILPIEN VAIHTO

Viesti Kirjoittaja duuduu »

wesku kirjoitti:Onko nuo "kurakilvet" edes mitenkään pakollinen varuste ? Onhan esim. moottoripyörissäkin täysin suojaamattomat jarrulevyt edessä ja takana.
Jos ne siellä on olleet, niin on. Rikkinäisistä huomauttelevat katsastuksessa
NG9-3 Aero MY05
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Re: JARRUKILPIEN VAIHTO

Viesti Kirjoittaja stara »

voisi halpisremppa onnistua vaikka bilteman volvon kilvistä leikkaamalla sopivasti pois ja muutamalla heftillä kiinni vanhoihin jämiin, mustaa maalia päälle niin koreeta tuloo...
-------------
jos vanhat/ uudet sopivat kilvet löytyy ( takakilpi oli 6 vuotta sitten jotain 100 € luokkaa / kpl), niin::
Ei kannata napaa purkaa, koska laakerointi siinä hajoaa, kilpi lähtee kun katkoo turhan peltisilmukan peltisaksilla. ruuveja ei sitten kandee hajottaa koska muuten ei onnistu tämä juttu, pitää vaikka antaa pikkasen "kuumaa takakautta" ja sovinnolla nitkutella ees-sun-taas :mrgreen: eikä saap- mies tietenkään kuiviltaan :lol:
antamalla iskua "akselinpätkän" avulla napalaikan reiän läpi ruuvin kantaan saattaa olla positiivista vaikutusta alkukireyden avaamiseksi.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Vastaa Viestiin