Rengas online

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ap160
"Kaasari"

Rengas online

Viesti Kirjoittaja ap160 »

Köyhä kun oon niin ajattelin ostaa tuolta halvalla nankang tai rotalla merkkiset renkaat onko kellään kokemust tai tietoa nuista+
93aero
"Aero"

Re: Rengas online

Viesti Kirjoittaja 93aero »

ap160 kirjoitti:Köyhä kun oon niin ajattelin ostaa tuolta halvalla nankang tai rotalla merkkiset renkaat onko kellään kokemust tai tietoa nuista+
Nankangeilla ajoin yhden kesän, kokemukset:

-kuivalla kohtuulliset
-märällä vaarallisen liukkaat
-kaikki renkaat kylkivikaisia yhden kesän jälkeen-->sain kyllä täyden hyvityksen niistä rengasonlinelta
-tulin siihen lopputulokseen että renkaissa ei kannata säästää
ex 9³ Viggen MY99
ex 9³ Aero MY02
ex 9³ ss Aero MY05
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Re: Rengas online

Viesti Kirjoittaja tturku »

rotallat ja nangangit jää täälläkin hyllyyn. Väärä paikka säästää. Märällä todella liukkaat ja huonot.

Täällä paljon kehutut Achilles ATR sportit alla kesärenkaina toisessa autossa koossa 215/45R17 ja yhden kesän kokemukset ovat vielä positiiviset, tiedä sitten miten liukkaat ovat kun kuluvat enemmän ja ikääntyvät. Ovat kuitenkin myös liukkaammat märällä kuin ns. merkkirenkaat.

Achilleksia ja muita renkaita kannattaa myös katsoa rengasonlinen lisäksi englannista:
http://www.camskill.co.uk/
Kumhoja näyttäisi saavan ainakin 17" koossa edullisesti ja ovat ihan hyviä renkaita tietääkseni.
REngasonlinestä tullut hankittua myös Barum Bravuris 2:t joihin olin todella tyytyväinen, nyt on niilläkin hinta noussut jo noin 20%...

En tiedä missä koossa etsit renkaita mutta itse uskaltaisin ostaa Achillekset, Marangonit, Barumit, Kumhot, Hankookit tai sitten kunnon merkkirenkaat.
Kaikki noi muut "kiina" kumit jättäisin suosiolla ostamatta...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin